מלבד טעמו העשיר, הג'ינג'ר מספק מגוון יתרונות בריאותיים, מה שהופך אותו למרכיב נפוץ בתרבויות ומטבחים רבים ברחבי העולם. מומחים רבים מציינים כי המרכיב המשמעותי בצמח הזה הוא ג'ינג'רול, המסייע בעיכול יעיל.

מי ג'ינג'ר הוא משקה נהדר במהלך החודשים הקרים, ניתן להוסיף מעט לימון ודבש כדי להפוך אותו למשקה נהדר לאחר ארוחת הערב. נוגדי החמצון במי הג'ינג'ר ממלאים תפקיד חשוב בסיוע לגוף להתמודד עם רדיקלים חופשיים ולהפחית את הסיכון לסרטן, מחלות לב וסוכרת. מלבד היותם עשירים באשלגן, מי ג'ינג'ר עשירים גם במינרלים נוספים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנוסף, ג'ינג'ר מכיל כולין, שהיא מרכיב הכרחי לתקשורת בין המוח והעצבים. כולין ממלא גם תפקיד חשוב בתמיכה בחילוף החומרים, במצבי הרוח ובתפקוד השרירים. מבחינה היסטורית, ג'ינג'ר שימש כתרופה לבחילות והפרעות עיכול. על פי מחקר עדכני, צריכת  עד 2 גרם ג'ינג'ר יכולה להפחית תסמינים של בחילה. מי ג'ינג'ר צפויים להיות דרך בטוחה ויעילה להתאוששות לאחר קלקול קיבה.

כמו כן, ג'ינג'ר הוכח כמפחית דלקות, שכן תמציות ג'ינג'ר מפחיתות את תסמיני האלרגיה ומקלות על כאבי שרירים לאחר פעילות גופנית מאומצת. בשילוב עם תזונה בריאה ופעילות גופנית, מי ג'ינג'ר יכולים לסייע בירידה במשקל, להפחית השמנת יתר בדיאטה עתירת שומן ולשמור על תחושת שובע לפרקי זמן ארוכים יותר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

מומחים ממליצים לאנשים הסובלים מאבני מרה להימנע מאכילת ג'ינג'ר, אם כי אין הוכחות מוצקות המצביעים על כך שג'ינג'ר גורם לבעיות בכיס המרה. מנגד, ג'ינג'ר עשוי להיות מסוגל להדוף חיידקים וזיהומים. ג'ינג'ר הוא גם שורש טבעי, כך ששתייתו תספק לכם חומרים מזינים נוספים.