צעיר בשנות העשרים לחייו הובהל במהלך הלילה לחדר ההלם במרכז רפואי מאיר לאחר שנפגע מהתלקחות בלון גז בביתו. ככל הנראה הצעיר  ניגש להדליק תנור חימום הפועל על גז, ובעת שהחליף את בלון הגז נוצרה התלקחות כתוצאה ממכשיר נרגילה דלוק שהיה באזור. 

ד"ר מאי עבדת, מומחית בהרדמה וטיפול נמרץ במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "המטופל הגיע אלינו כשהוא סובל מכוויות בפניו ובידיו. במקרים כאלו יש לבדוק כי אין נזק לדרכי הנשימה עליונות או חסימה של נתיב האוויר ולחזור על הבדיקה כעבור מספר שעות מאחר שהפגיעה יכולה להתפתח מאוחר יותר. חשוב לזכור כי דליפות גז עלולות להוות סכנה של ממש ובימי החורף ניכרת עלייה בנפגעים כתוצאה משימוש מוגבר בגז לחימום והסקה".

ד"ר שיר-עז אפיר מהמחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז רפואי מאיר: "במזל גדול במקרה המדובר התרחשה התלקחות של הגז שדלף מבלי לגרום לפיצוץ של המיכל אשר עלול היה להוביל לפציעות קשות ואף למוות. ההתקלחות גרמה לכוויות מסוג FLASH BURN המכסות משטחים גדולים אשר חשופים ללהבה אך על פי רוב הינם בעלי עומק שטחי או בינוני בלבד ואינם בעובי מלא של העור. 

"חשוב לזכור להתנהל נכון עם בלוני גז ולהקפיד על בטיחות בשימוש עם חומרים דליקים ובמיוחד בתקופה זו של השנה להחמיר בדאגה מפני מקורות חום אחרים שיכולים להוביל לכוויות בסביבת הבית דוגמת משקאות חמים, מים רותחים במקלחת ותנורים בדגש על האוכלוסיה המבוגרת, ילדים קטנים ותינוקות. 

"במקרה של כוויה ביתית חשוב לקרר את האזור במים זורמים פושרים למשך 20 דקות ולאחר מכן לחבוש בגאזה לחה ולפנות לבדיקה רפואית.  במקרה של כוויות בשטח גוף גדול יש להניח על אסור הכוויה פד בד לח ולהזעיק פינוי רפואי בהקדם. אין למרוח חומרים אחרים כגון לבן, גבינות או מאכלים אחרים. טיפול במשחות שונות יינתן לאחר בדיקה מקיפה של הכוויה והערכת חומרתה".