הכתבה נכתבה בשיתוף ד"ר חן

על עורנו מופיעות נקודות חן קטנות, גדולות, שטוחות או בולטות מעל העור. כאשר נקודות החן מופיעות באזורים חשופים כגון פנים, מחשוף, צוואר או ידיים, הן עלולות להוות מטרד אסתטי ולפגוע בדימוי העצמי. טיפולים רבים מתיימרים להסיר נקודות חן, חלקם אף עלולים להביא לנזק כגון זיהום או צלקת.

פריצת דרך טכנולוגיות בתחום האסתטיקה והיופי עבור נשים וגברים, מאפשרת הסרת נקודות חן בהתאמה מדויקת לגודל נקודות החן, מיקומה ועומקה לקבלת מראה עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת וללא כאבים ופולשנות. המומחים של המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן המטפלים בהסרת נקודות חן ב: גבעתיים, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, נתניה, עפולה, חיפה, רחובות, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק, משתמשים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר בעולם לתוצאות האסתטיות ביותר של מראה עור אחיד וחלק. 

מהן נקודות חן?
נקודות חן נוצרות כתוצאה של שגשוג תאי מלנוציטים בשכבת הדרמיס או האפידרמיס שבעורנו. נקודות החן הן לרוב תורשתיות ומתפתחות כבר בשלב היווצרותנו ברחם אך מופיעות על עורנו במהלך שנות חיינו הראשונות. סיבה נוספת להופעת נקודות חן היא חשיפה מרובה לשמש. נקודות החן יכולות להיות בולטות מעל העור או שטוחות, קטנות או גדולות, מועטות או מרובות. כאשר נקודות החן מופיעות באזורים חשופים כגון פנים, צוואר, מחשוף או ידיים, הן עלולות להוות מטרד אסתטי הפוגע בביטחון העצמי. טכנולוגיות לייזר מתקדמות, הוכחו מחקרית כטיפול המהיר והיעיל ביותר להסרת נקודות חן המביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר. 

הסרת נקודות חן מהפנים
נקודות חן המופיעות על עור הפנים עלולות להוות מטרד אסתטי הפוגע בדימוי העצמי. עור הפנים שלנו הוא עדין ורגיש במיוחד ולכן, על הסרת נקודות חן בפנים להיעשות בצורה מדויקת שאינה פוגעת בעור ואינה מותירה סימן או צלקת. טכנולוגית לייזר מתקדמת, מאפשרת להתאים את עוצמת הטיפול למיקום נקודת החן, עומקה וגודלה ובכך, אינה פוגעת ברקמת העור סביבה. הסרת נקודות חן בפנים בלייזר, מביאה לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר ויוצרת רקמת עור בריאה וחלקה המחליפה את נקודות החן שהוסרה ומראה עור אחיד וחלק ללא כל סימן. 

הסרת נקודות חן בלייזר
כאשר נקודות החן שפירות (אינן ממאירות), מומלץ להסירן בטכנולוגית לייזר מתקדמת בשם MICRO NON ABLATIVE FRACTIONAL LASER TECHNOLOGY המייצרת 300-600 חורים מיקרונים המחממים את רקמת העור העליונה ומסירים את נקודת החן. מספר ידיות טיפוליות, מאפשרות את התאמת עוצמת הטיפול לסוג נקודת החן, גודלה ועומקה בצורה מדויקת שאינה פוגעת ברקמת העור סביבה.

טכנולוגית הלייזר החדשנית, מאפשרת את ייבושה של נקודת החן והתקלפותה הספונטנית של שכבת העור העליונה ובכך למעשה, מתחיל הליך ריפוי טבעי המביא ליצירת רקמת עור בריאה וחדשה המותירה את העור ללא סימן או צלקת. בנוסף, מעודד הטיפול יצירת קולגן ואלסטין האחראים על גמישות העור ותורמים למראה עור אחיד ובריא. זהו הטיפול האפקטיבי ביותר כיום להסרת נקודות חן. לרוב, די בטיפול אחד לצורך קבלת תוצאה אופטימלית. 

הסרת נקודות חן ללא צלקת
ישנם טיפולים שונים המסירים נקודות חן בהם הסרת נקודות חן באמצעות גלי רדיו (המתאימים להסרת נקודות חן בולטות מעל העור בלבד), הסרת נקודות חן במחט חשמלית ( מתאים להסרת נקודות חן שטוחות בלבד), הסרת נקודות חן באמצעות חנקן נוזלי, (הליך העלול להותיר צלקת לבנה) וכן הסרת נקודות חן בשיטה הכירורגית המתבצעת כאשר ישנו חשד כי נקודת החן ממאירה ויש צורך לשלוח אותה לאבחון. הליך זה דורש יצירת חתך עמוק ותפרים, המותירים צלקת. הסרת נקודות חן בלייזר, הנה הדרך היעילה, הבטוחה והאסתטית ביותר, המביאה לתוצאות אופטימליות של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת. 

הסרת נקודות חן בבית
אתרי קניות פופולריים, מציעים משחות, תמיסות ואפילו עטי לייזר, המבטיחים הסרת נקודות חן בבית, אך לעיתים, עלולים תכשירים אלו להוות סכנה של ממש ואף לגרום לכוויות, צלקות, כתמים על העור ואפילו להופעת אלרגיות וגרד. 

הסרת נקודות חן בבית – דרכי טיפול נפוצות

  • תמיסות או סולקודרם – תכשירים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות, העלולים  להביא להיווצרות של כוויה. אי היכולת לדייק את האזור המטופל עלול לגרום נזק לאזור נרחב. 
  • מדבקה להסרת נקודות חן – מדובר על גימיק שיווקי אשר ברוב המקרים אינו אפקטיבי. 
  • עט לייזר – מוצר נמכר ביותר באתרים הפופולריים אך חוסר יכולתו לחדור אל עומק העור ולטפל בשורש הנגע, עלול להביא להצטלקויות בעור. 
  • משחה להסרת נקודות חן – מטפלת באופן שטחי בלבד ואינה מאפשרת הסרת נקודות החן מן השורש. 
  • תרופות סבתא – חומץ, מיץ אננס, תערובת שמן טבעי ודבש, מיץ לבונה ועוד. אלו שיטות שמשך הטיפול בהם ארוך מאוד וברוב המקרים אינו מביא לתוצאות הרצויות. 

כאשר מדובר על הסרת נקודות חן, בעיקר באזורים חשופים כגון פנים, מחשוף וידיים, מומלץ לפנות אל מומחים בעלי ניסיון בתחום, המציעים טיפול הסרת נקודות חן באופן בטוח המביא לתוצאות אופטימליות של מראה עור אחיד ללא סימן או צלקת.  

הסרת נקודות חן – מחיר 
מחיר הסרת נקודות חן בטכנולוגית לייזר מתקדמת, ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן נחשב לאטרקטיבי במיוחד (500 ₪ -800 ₪ ובהסרת יותר נקודות חן, יורד המחיר עבור כל נקודה). 

הסרת נקודות חן – במרכזיים המתקדמים ליד ביתכם
למומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר ד"ר חן בפריסה ארצית, ניסיון רב בהסרת נקודות חן בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם מבית פוטונה לייזר וסינרון קנדלה הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה בתחום היופי והאסתטיקה והמביאות לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר ללא פולשנות, ללא כאבים וללא הותרת סימן או צלקת. 

חולמים על הסרת נקודות חן? קבעו פגישה ללא תשלום וללא התחייבות עם המומחים של אתר דוקטור חן וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול הסרת נקודות חן בלייזר בהתאמה אישית לסוג נקודת החן, גודלה ומיקומה לתוצאות מושלמות של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת. 
להסרת נקודות חן בלייזר והסניף הקרוב לביתך הקליקו כאן

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף ד"ר חן