נערה בת 13 נפלה היום (שלישי) מגובה של כ-10 מטר במהלך פעילות ספורטיבית בקיר טיפוס בקריית ענבים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. 

חובש רפואת חירום במד"א עזאת ג'בר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהיא נפלה מגובה של כ-10 במהלך פעילות ספורטיבית. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה".

מהנהלת הפארק נמסר כי "היום לפני הצהריים ביקרה בפארק קבוצה של 243 תלמידות בגילאי 13 - 14 מירושלים. הפעילות בוצעה על פי התוכנית שיהיו 6 קבוצות משנה, שעובדת מהפארק ליוותה אותם מאטרקציה לאטרקציה. בשעה בה ארעה התאונה כל הקבוצות היו באטרקציות שונות, לאחר שכולן סיימו את הפעילות בקירות הטיפוס. מסיבות לא ברורות הילדה שנפגעה לא הצטרפה לקבוצה, וללא רשות הלכה לקירות הטיפוס, ועלתה לקיר טיפוס ללא חבל האבטחה, כשלא היה בתוך מתחם הפעילות עובד מהפארק ונפלה ונפגעה. כמובן שמיד הוזמנה ניידת עזרה ראשונה, טיפלו בנפגעת והיא פונתה לבית חולים. כמובן, שאנו מאחלים לה החלמה מהירה ורפואה שלמה".