עמותת אתגרים יוצאת בקמפיין גיוס תרומות ארצי באתר JGIVE , שיימשך עד ה-7 ביוני, במטרה למנוע צמצום משמעותי בהיקף פעילות העמותה, שיבוא לידי ביטוי בסגירת קבוצות והקטנת פעילויות. אתגרים פועלת יותר מ־28 שנים במטרה להעצים ילדים ובוגרים עם מוגבלות, ולשלבם בחברה, באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע.

לחצו כאן לתרומה לקמפיין הגיוס

פעילויות ותוכניות העמותה פרושות בכל רחבי הארץ ב־14 ענפי ספורט ולוקחים בהם חלק מדי שנה כ־5,000 ילדים ובני נוער ומעל 1,000 בוגרים, המלווים על־ידי כ־1,400 מתנדבים. בשנים האחרונות העמותה התמודדה עם אתגרים רבים, ביניהם הקורונה, עם ירידה בתמיכות ועיכובים של תקציבים ממשלתיים, שהובילו לירידה משמעותית בהכנסות העמותה. בשנה האחרונה העמותה פועלת ללא תמיכות תקציביות ממשרדי ממשלה שונים, וכעת אינה יכולה להמשיך ולממן את הפעילויות. 

"בשנה האחרונה עוכבו והצטמצמו תקציבים משמעותיים, ומנגד, העלויות השונות עלו בחדות. על אף זאת, אנו נחושים להמשיך בפעילויות", אומר מנכ"ל העמותה ניר הכהן, וקורא לציבור: "בואו להיות שותפים לעשייה שלנו, תמכו בנו, ועזרו לנו להמשיך ולהביא אור ואופטימיות ולהעלות את היכולות ותחושת המסוגלות לאלפי המשתתפות והמשתתפים בפעילות אתגרים בכל רחבי הארץ, מכל המגזרים ובכל הגילים. "בזכות תרומתכם נצלח ביחד את האתגר הזה ונמשיך ביצירה החשובה והמרגשת הזאת".

פעילות אתגרים היא כלי להעצמה אישית, לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי והרחבת היכולות בכל תחומי החיים והיא פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלויות ולכל הגילים. העמותה פיתחה מגוון ענפי ספורט חדשים בטבע המותאמים לכלל סוגי המוגבלות, מקיימת תוכניות ייחודיות לנוער בסיכון, למתמודדים עם פוסט־טראומה ומתמודדי נפש, משלבת ילדים עם מוגבלות פיזית בטיולים שנתיים ומקיימת מדי שנה את מחנה הקיץ המיועד לילדים עם מוגבלות. 

"עזרו לנו להמשיך את הזכות לראות אלפי ילדים, בני נוער ומבוגרים המנצחים את מגבלות הגוף והנפש בעזרת כוח הרוח והרצון", מוסיף הכהן.