השבוע התקיים בבסיס בית ליד טקס סיום שנת הפעילות הראשונה של עמותת גיבורים קטנים. במהלך השנה האחרונה הגיעה פעם בשבוע קבוצה של נערים ונערות עם צרכים מיוחדים למתחם הכליאה הצבאי בבסיס, ועזרה במשימות שונות תוך כדי למידה על הצבא ורכישת מיומנויות לחיים.

את הפרויקט הובילו צוות מתחם הכליאה, גדוד תעוז והיחידה המרכזית לפיקוח תעבורה, בשיתוף מלא עם עמותת גיבורים קטנים ובית הספר יהודה הלוי לצרכים מיוחדים בנתניה.

קצין המשטרה הצבאית הראשי תא״ל אביחי מיבר אמר בטקס סיכום שנת הפעילות: "היום כולנו שווים. הפרויקט המדהים הזה, שחוגג זה עתה שנה, חיבר בין שתי אוכלוסיות בעלות דיסוננס גדול במיוחד - נערי ונערות העמותה, אשר חושקים בשירות צבאי ובתרומה למדינה, והכלואים, אשר רובם המכריע עריקים ועריקות, שאינם רוצים חלק במערכת הצבאית. הדינמיקה בין שתי האוכלוסיות היא מדהימה ומעוררת השראה".

ד"ר יריב וינצר, נשיא עמותת גיבורים קטנים, הוסיף: "השילוב של נערי גיבורים קטנים הוא הגשמת חלום, שמייצר רווח נקי לכל הצדדים. מי שראה את שמחתם כאשר הם מגיעים לעבודה בבסיס, ואת רצונם העז לתרום למדינה, לא יכול אלא להוריד בפניהם את הכובע ולעשות למען המדינה בעצמו".