עיד ג'ומעה אלעמראני, תושב רהט בן 35, נהרג הערב (חמישי) בתאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב בכביש 232, סמוך לקיבוץ ברור חיל שבצפון הנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. מהזירה פונו שני פצועים נוספים, גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם, במצב בינוני. הכביש חסום לתנועה עד לסיום פעולות בוחני תאונות הדרכים של המשטרה.

במהלך מרדף בבנימין: ניידת התנגשה ברכב, בת 8 נפצעה קשה
ערב מדמם בכבישים: צעירה נהרגה בתאונה בכביש 1; תשעה נפצעו בתאונה בכביש 90

חובש רפואת חירום במד"א ויטלי לנדמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין 2 כלי רכב. גבר כבן 35 נלכד בכרב כשהוא מחוסר עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. אישה שישבה איתו ברכב וגבר מרכב נוסף היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו  אותם בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני ויציב".

עיד ג'ומעה אלעמראני (צילום: באדיבות המשפחה)
עיד ג'ומעה אלעמראני (צילום: באדיבות המשפחה)

כמה שעות קודם לכן, רוכב אופניים חשמליים בן 35, נתין זר מאסיה, נהרג מפגיעת רכב ברחוב אחת עשרה הנקודות בנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קשה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בעקבות כך, בוחני תאונות הדרכים של מרחב נגב פתחו בחקירת התאונה. 

החובשים של מד"א ישראל מהדקר ויעקב וקנין סיפרו: "רוכב האופניים שכב על שפת המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".