כחלק מעבודת הגמר של הסטודנטים למדעי המחשב במכללה למינהל, פיתח צוות סטודנטים אפליקציה המותאמת באופן ספציפי לילדים ולאנשים עם צרכים מיוחדים המתקשים לתקשר עם הסביבה.

הרעיון לפרויקט התחיל בעקבות שיחה עם אחות של אחד הסטודנטים, שהיא אחות בבית החולים אסותא, שממנה הבינו הסטודנטים כי קיימת אפליקציה דומה - אולם כזאת שלא מאפשרת הנגשת מידע לילדים ומורכבת מדי עבורם כדי להרכיב משפטים פשוטים. 

את האפליקציה ניתן להתקין בכל מכשיר, ובעמוד הראשון יש קטגוריות שהילד או המבוגר המשתמש יכול לבחור מהן איזה מסר הוא רוצה להעביר (בנושא של אוכל, משחקים, משפחה ועוד). ברגע שבוחרים קטגוריה נפתחות אפשרויות באותה קטגוריה (איזה אוכל רוצים לאכול). בשלב הבא לוחצים על התמונה (האוכל שרוצה לאכול), והאפליקציה מרכיבה משפט שלם "אני רוצה לאכול פיצה" - זאת כדי שבסוף ילמדו המשתמשים כיצד להרכיב משפטים בעצמם.

הפיתוח החדש מגיע במטרה להנגיש את המידע לילדים בצורה אינטואיטיבית, גם בחיפוש המשפטים שהם רוצים להגיד, בהתבסס על בקשות אחרונות שהיו להם, ובאילו מילים השתמשו יותר ובאילו פחות. כל זה כדי שהתקשורת תהיה הכי אינטואיטיבית וטבעית.

"לאורך שנות לימודיהם נחשפו הסטודנטים לטכנולוגיות עדכניות ולבעיות מעשיות שנמצאות בחזית הידע הטכנולוגי, וגם צברו ניסיון בעבודה מעשית בתעשיית ההייטק", מספר דיקן הפקולטה למדעי המחשב במכללה למינהל ד"ר איגור רוכלין.