בימים האחרונים התקיים בכפר המכביה מפגש מיוחד של חניכי "תוכנית 7" של ארגון פתחון לב, הנמצאים בשלב הסיום של התוכנית. המפגש, שנערך בחסות בנק הפועלים, נועד לסייע לחניכים להתקדם באופן משמעותי בשלב הבא בחייהם, הן במציאת תעסוקה והן בבחירת מוסד לימודי לאחר השירות הצבאי, וכן להקנות להם כלים לצמיחה פיננסית.

במסגרת האירוע, הצעירים נפגשו עם נציגיהם של חברות בולטות במשק הישראלי ומוסדות אקדמיים שונים, ונהנו מהרצאות מעשירות מטעם "המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים" וממפגש מיוחד עם השחקנית וכוכבת הרשת שירלי לוי. 

"תוכנית 7" פועלת במסגרת המפעל החינוכי של "פתחון לב" – "לגעת באופק", והיא מתקיימת עבור תלמידי בתי ספר על־יסודיים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית בקהילה, במטרה לסייע להם להשתלב בקהילה, בצבא ובשוק העבודה, באמצעות תהליך העצמה ומנהיגות.

אלי כהן, מנכ"ל פתחון לב, מסר: "מדובר בפעילות כל כך חשובה ומשמעותית ובתהליך ארוך טווח שאותם צעירים עוברים, כדי שבסופו של דבר ייצאו לחיים הבוגרים עם כלים רלוונטיים. אני משוכנע שכאן נמצאים המנהיגים הבאים האמיתיים של עם ישראל, כי אנו פועלים לשילוב בין ההצלחה אישית של כל חניך וחניך לבין ראיית הכלל באמצעות אותם הערכים שאנו שואפים להקנות להם. אני מודה לבנק הפועלים על הסיוע והשותפות, וקורא לעוד גופים וחברות להשתתף בעשייה החשובה ולקחת חלק בפעילות הנהדרת הזאת".