במסגרת שיתוף פעולה מתמשך של בנק לאומי עם פרויקט "שעה טובה", של אתר מידרג, וכדי להקל בהתמודדות עם חודשי הקיץ החמים, לאומי מסייע בימים אלה במימון רכישה של מזגנים לאוכלוסיית הגיל השלישי ברחבי הארץ, בעוד ההתקנות מבוצעות על ידי בעלי מקצוע המדורגים באתר מידרג ואשר עושים זאת בהתנדבות מלאה.

במסגרת שיתוף הפעולה, מותקנים בימים אלו עשרות מזגנים בבתים של אזרחים ותיקים מצפון הארץ ועד דרומה, ובהם עולים מרוסיה, יוצאי אתיופיה, ניצולי שואה ועוד. הפרויקט מאפשר לאזרחים הוותיקים שידם אינה משגת לצלוח בבטחה את עומסי החום, שהסכנה הטמונה בהם משפיעה בעיקר על אוכלוסיית הגיל השלישי.

פרויקט "שעה טובה" מחבר בין בעלי מקצוע שרוצים להתנדב, לבין אוכלוסיות במצוקה שלא יכולות לשלם עבור תיקונים בסיסיים. במסגרת הפרויקט של אתר מידרג ובנק לאומי, שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים בשנה, מתקיימות יותר מ־100 עבודות התנדבות בכל חודש.

אורן בנית, מתקין מזגנים המדורג באתר מידרג, מספר: "בכל פעם שאני מגיע להתנדבות דרך 'שעה טובה' אני מתרגש כמו בפעם הראשונה. האפשרות להעניק לאזרחים הוותיקים מוצר בסיסי כמו מזגן במדינה החמה שלנו, מעלה בי תחושת גאווה. זוהי זכות גדולה עבורי לתת ולשפר להם, גם אם במעט, את איכות חייהם ולשמור על בריאותם. אנחנו עושים את זה באהבה גדולה".

אביבית קליין סמנכ"לית משאבי אנוש בבנק לאומי, אומרת: "במסגרת המדיניות החברתית של לאומי לתמיכה באוכלוסיית הגיל השלישי, בחרנו להמשיך ולתמוך בפרויקט המבורך והחשוב הזה, והפעם במימון והתקנה של מזגנים בחודשי הקיץ החמים עבור הוותיקים, על מנת שיוכלו להתמודד עם עומסי החום הכבדים".

נוחם אוחנה, מנהל אתר מידרג, מוסיף: "בעזרתם הנדיבה של בנק לאומי ובזכות טכנאי מזגנים עם לב ענק המדורגים אצלנו, הצלחנו להפוך את הקיץ הקרוב לנסבל יותר עבור אזרחים ותיקים רבים ברחבי הארץ. הפרויקט הזה מחמם לנו את הלב בכל יום מחדש".