ביום ראשון האחרון אלמונים בקרית ים שפכו חומצה על בונו, כלבו של אביעד פורמן המתגורר בעיר. שני הכלבים של פורמן חיים בחצר, וככל כלב הם נובחים כשאנשים מתקרבים. פורמן חושש שאולי למישהו נמאס מהנביחות, אז הוא החליט לפגוע בבונו.

בשיחה עם מעריב, פורמן משתף ביום בו התרחש האירוע: "ארגנתי את הילד לגן. היה בוקר שקט, לא היו בכלל נביחות. ארגנתי את התיק של הילד לגן, ובערך ברבע לשמונה בבוקר שמעתי את בונו מתנשף ושורט את הדלת. אמרתי לעצמי בראש בהתחלה שהוא משחק עם הכלבה השנייה שיש לנו ולא העליתי על דעתי שמשהו קרה".

עוד אמר פורמן: "אחרי כמה דקות שראיתי שבונו לא מפסיק להתנשף פתחתי את הדלת לראות מה הסיפור – וראיתי מחזה מחריד. מרוב שזה היה מחריד לא הבנתי בהתחלה שמדובר בחומצה. כל העין של בונו הייתה לבנה וכל הגוף רטוב, אדום ובלי שיערות. כשניסיתי להוריד את החומצה עם מים, ירדה עוד פרווה וכל העור נגלה. מחזה מחריד, לא מאחל את זה לאף אחד. ישר לקחתי אותו לווטרינר. בונו עדיין נמצא שם באשפוז, לא אוכל ולא שותה. אנחנו מקווים שהוא יצא מזה לאט לאט".

פורמן שיתף בתחושותיו ברגע שגילה כי נשפכה חומצה על כלבו: "התחושה הייתה נוראית. אנחנו מגדלים את בונו כבר 12 שנים. אימצנו אותו מצער בעלי חיים בגיל 4 חודשים. הוא כמו בן בית. קשה מאוד. התחושה היא של חוסר אונים כי אי אפשר לעזור, וזה מחזה קשה מאוד".

"אין לי מושג למה עשו את זה", אומר פורמן. "הכלבים שלי חיים כבר שנתיים בגינה, אחרי שלפני כן הם היו חיים בתוך הבית. הם כלבים קצת נבחניים, כמו כל כלב טריטוריאלי. נובחים, כמו שכלב אמור לעשות. כנראה שלמישהו זה הפריע יותר מדי או שזה מעשה קונדס של ילדים. זה מעשה הזוי. קשה לחשוב על כיוון חד משמעי. זה גובל במשהו לא אנושי".