מפגש יוצא דופן ומרגש נערך לאחרונה בנגב בהשתתפות אבות לילדים ממרכז עדי ירושלים של עמותת עדי, המעניק מעטפת טיפולית ושיקומית ייחודית לכ־200 ילדים, נוער ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת. קבוצת המשתתפים הורכבה מפסיפס מגוון של 40 אבות; חילונים, דתיים, יהודים וערבים, שילדיהם לומדים במרכז הירושלמי, והיא לוותה על ידי נציג של עדי ירושלים. המפגש כלל טיול ג'יפים מדברי וארוחת ערב במסעדה באזור. 

מהעמותה נמסר כי "מטרת המפגש הייתה יצירת חיבור חברתי בין ההורים המתמודדים עם אתגרי היום־יום מול ילדיהם, מתן כוחות ותמיכה, וכל זאת על רקע סביבה משחררת ומהנה שאינה שיפוטית".

האבות סיפרו כי מעבר להנאה האדירה, המפגש היה משמעותי מאוד עבורם, מרגש וחשוב. אלון חסיד, יו"ר ועד ההורים בעדי ירושלים, שלקח חלק במפגש, אמר: "ההורים, במקרה זה האבות, מעולם לא עצרו לרגע כדי להבין שגם להם מגיעים זמן איכות ותמיכה. ראיתי אנשים מחייכים ושמחים, שנעטפו בכל טוב. אנחנו אסירי תודה להנהלת עדי ירושלים על השקעה בלתי רגילה, בתקווה לעוד ימים ואירועים שכאלה".

מנכ"לית עדי ירושלים שלומית גרייבסקי: "הייתה חוויה מדהימה. ריגשו אותי מאוד ההנאה וההתלהבות מצד כל המשתתפים ובעיקר הקבוצה הכל כך מגוונת של הורים, מכל המגזרים ומכל שכבות הגיל ומכל הקבוצות והמחלקות של המרכז. אני מקווה שנמשיך להטעין את כל המשפחות שלנו גם בעתיד".