קבוצת רניום הודיעה היום (שני) על מינויו של עירן טאוס למנכ"ל קבוצת רניום. טאוס (59) ייכנס לתפקידו ב-20 באוגוסט. טאוס כיהן בשש השנים האחרונות כמנכ"ל "נובולוג שירותי בריאות" והביא את החברה לזינוק של 80% בהכנסותיה. קודם לכן כיהן במשך חמש השנים כמנכ"ל קבוצת כימוביל. החל משנות ה-90 שימש טאוס במגוון תפקידי ניהול וכמנכ"ל בחברות תעשיה וטכנולוגיה, שירותים ולוגיסטיקה.

עירן טאוס: "אני שמח להצטרף לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ה- life sciences דיאגנוסטיקה ורפואה מותאמת אישית, שפועלת כבר במשך שנים ארוכות על מנת להנגיש שירותים ותמיכה למעבדות וגופי בריאות בארץ".  

דרור ישראלי, יו"ר קבוצת רניום: "עירן מביא עימו ניסיון רב בתחום ובחר ברניום מתוך אמונה שיחד נוכל להמשיך לפתח את הקבוצה ולהובילה לשיאים חדשים. רניום מובילה את השוק מזה שנים רבות ותמשיך לעשות כך באמצעות התאמה עקבית למציאות המשתנה, תוך מתן דגש מתמיד על חדשנות וצמיחה. אני מאחל לעירן הצלחה בתפקידו ובטוח שנמשיך בעשייה החשובה". 

ישראלי מחזיק בבעלות של קבוצת רניום מיום היוסדה. לפני כשנתיים קרן פורטיסימו בהובלת יובל כהן הצטרפה כשותפה ורכשה חלק ממניות החברה. כיום הבעלות רניום היא משותפת לישראלי שמשמש כיו"ר הקבוצה ושל קרן פורטיסימו.

רניום (Rhenium) הוקמה ב-1992 והמטה שלה ממוקם במרכז התעשייה של מודיעין. קבוצת רניום עוסקת בהפצת ציוד למעבדות של גופים שפועלים בתחומי מדעי החיים, והיא אחת המפיצות הגדולות בארץ של ציוד למעבדות של חברות בינלאומיות. רניום מספקת תמיכה ושירותים למעבדות אקדמיות, פורנזיות וביולוגיות, כמו גם לחברות מסחריות בתחומי הביולוגיה המולקולרית, ביוטכנולוגיה, דיאגונסטיקה ורפואה מותאמת אישית.

על לקוחות החברה נמנים מרבית מוסדות המחקר האקדמיים, בתי חולים ציבוריים ופרטיים, קופות חולים וחברות מסחריות. הקבוצה מורכבת מארבע חטיבות: "רניום ציוד", "רניום מדיקל", "רניום אונקוסט" ו"האחים אייזנברג בע"מ". החברה מעסיקה כ-250 עובדים, רובם בעלי תארים מתקדמים והכשרה במדעים מתקדמים.