שמו של ארגון "שלוה" כאחד המובילים בישראל לטיפול בילדים וצעירים עם מוגבלויות מורכבות וצרכים מיוחדים כבר יצא למרחוק, אבל לא רבים יודעים שהארגון מתאמץ מאוד בכל שנה לקיים מחנה קיץ לילדי הארגון, גם כדי להעניק להם חוויה, וגם כדי להעניק להוריהם מנוחה ראויה בימי הקיץ.

השנה עלויות מחנה הקיץ התייקרו מאוד עקב יוקר המחיה, ולא אפשרו את קיום המחנה. לכן, המדריכים והצוות של ארגון שלוה פתחו קמפיין למימון המונים, כדי לגייס את הסכום החסר עבור המחנה.

אחרי הציפייה הארוכה, ההכנות הקדחתניות וקמפיין מימון המונים מוצלח שגייס כמיליון שקל, כ־300 ילדים עם מוגבלויות יצאו למחנה הקיץ של ארגון "שלוה", שבו חוו אטרקציות רבות יחד עם צוות מקצועי, מתנדבים ומלווים צמודים לילדים.

מי שנרתם במיוחד לקמפיין מימון ההמונים הוא רועי באט, שוטר מג"ב בן 20, שהתגייס במסגרת תוכנית החיילים של "שלוה" לשילוב צעירים עם מוגבלויות בצבא "עולים דרגה", וגייס לבדו יותר מ־25 אלף שקל עבור מחנה הקיץ בקמפיין גיוס כספים מקביל שפתח וניהל. לראשונה השתתף רועי גם במחנה עצמו כחלק מהצוות הטכני.

"מעבר לכיף האדיר ושבירת השגרה עבור הילדים, יש במחנה ערך מוסף לבני משפחותיהם, שזקוקים גם הם לפעמים לחופשה אמיתית מהאחריות הכבדה וההשגחה על הילדים. עבורם זהו פרק הזמן הארוך ביותר במהלך השנה שאותו הם מקדישים למנוחה, אגירת כוחות ומתן תשומת לב ראויה לאחים", מסבירים ב"שלוה".

יהונתן אברהם, מנהל תוכניות אחר הצהריים ב"שלוה", מוסיף: "כשהילדים יוצאים למחנה הקיץ, ההורים יודעים שילדיהם ייהנו מכל רגע ורגע וברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, וזה עוזר להם ליהנות בעצמם.