מפגש מרגש ומרתק נערך במרכז "נא לגעת" בנמל יפו בין סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר לבין אנשי המרכז, הפועל להפגיש באופן שוויוני בין הקהל הרחב לאנשים עם מוגבלויות ראייה ושמיעה באמצעות אירועי תרבות. 

במפגש הציגו הסטודנטים מוצרים יצירתיים ופורצי דרך שפיתחו, המנגישים סיטואציות חברתיות לחירשים ולעיוורים, כמו אירועי מוזיקה, ומסייעים בתקשורת בינאישית דרך משחקי חברה לילדים. 

המוצרים עוצבו כחלק מקורס הנגשה שנערך בשיתוף שני המוסדות והמחלקה למעורבות חברתית בדיקאנט הסטודנטים בשנקר, למטרת חיבור של פעולת העיצוב מצד הסטודנטים לתרומה לקהילה. 

המפגשים בקורס נועדו למציאת רעיונות ופתרונות עיצוביים לאתגרי הנגשה, כללו סדנאות בהנחיית מדריכים חירשים, עיוורים וחירשים־עיוורים, ארוחה בחושך מוחלט במסעדת BLACKOUT שפועלת ב"נא לגעת", ושיח מפרה בין הצדדים. 

בין התוצרים של הסטודנטים שנוצרו במסגרת הפעילות המשותפת פותחו משחק ללמידה מהנה של שפת הסימנים, לצד משחק משותף בין ילדים כבדי שמיעה לשומעים, קוביית משחק המותאמת לאנשים עם מוגבלויות ראייה, צמיד המאפשר קריאה נוחה ומהירה לכבדי שמיעה באמצעות אור ורטט, ומדבקה חכמה המעצימה תחושת מוזיקה על ידי רטט ומסייעת בהנגשת אירועי מוזיקה לחירשים.

אורי סאמט, ראש המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, שהנחה את הקורס יחד עם המרצה יעל אוליאל, אומר: "הייתה לפעילות הזו משמעות מעצימה ומרגשת. הסטודנטים חוו סדנאות שחשפו אותם לעולמות התוכן שלא הכירו מקרוב ונוצרה התלהבות מיידית והבנה, שיחד נעשה פה דבר נפלא. מדובר בצעד מחקרי עמוק מצד התלמידים, שבאמצעות מפגש עם אנשים עם מוגבלויות חושיות בנו פרופיל משתמש, איתרו בעיה ויצרו אפשרויות לפתרון". 

בזה נבבה, מדריך עיוור במרכז "נא לגעת" שליווה את הפעילות, מוסיף: "שמחנו לארח את הסטודנטים ולהכיר להם מקרוב את עולם המוגבלות החושית ואת האתגרים, כדי להפרות אותם, במסגרת שיח הדדי שהתגלגל לעשייה יצירתית. שיתוף הפעולה היה נפלא ונהנינו לגלות את רגישותם וחשיבתם המבריקה מחוץ לקופסה, כשהם מצדם למדו רבות וצברו ניסיון מקצועי מהכרת עולמנו. מקווים שזאת רק תחילת העשייה המשותפת".