בבית החולים שיבא נקבע היום (שלישי) מותו של תושב דליית אל-כרמל בן 29 שנפצע לפני שבועיים בפיצוץ במפעל אלביט (לשעבר תעש) ברמת השרון. העובד פונה לבית החולים במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו, וכאמור היום נקבע מותו. מהזירה פונו שני פצועים נוספים באורח קל. 

מאלביט נמסר: "תעש מערכות ואלביט מרכינות ראש ומשתתפות בצער משפחת עובד החברה אשר נפצע בתאונת העבודה לפני כשבועיים ונפטר מפצעיו. החברה וחבריו לעבודה מלווים כל העת וימשיכו ללוות את המשפחה בשעה קשה זו. נסיבות התאונה נבדקות ע"י צוות בדיקה מיוחד".

בעקבות הפיצוץ, תושבים באזור דיווחו על הבזק אור גדול שנראה בשמיים. כוחות כיבוי שהוזעקו למקום פעלו יחד עם אנשי הביטחון של המפעל לכיבוי הדליקה שפרצה במקום. לא נדרש חילוץ ונשללה מעורבות של חומרים מסוכנים במקום וצוות חבלנים שלל סכנה מפני חומרי נפץ בזירה. נסיבות הפיצוץ יתוחקרו בהמשך על ידי חוקר דליקות וגורמים מקצועיים במפעל.

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "הפצצה המתקתקת של סכנת חומרי הנפץ בשטחי תעש לא עוצרת. כמה עוד נורות אזהרה מהבהבות באש, בעשן ובפיצוצים צריכה ממשלת ישראל לקבל כדי שמישהו מהגורמים שאחראים לשלום הציבור יתעורר?? בתע"ש נוף ים בהרצליה וכעת שוב בתע"ש השרון ...האם מחכים לאסון רב נפגעים? במשך שנים שאנו מתריעים ופונים לכל הגורמים להם יש סמכות לטיפול בשטח - אך לצערנו אלו מגלגלים את האחריות זה על זה".