הרב נח מאיעסקי, שליח חב"ד לגאנה שבמערב אפריקה, מזכה את עובדי שגרירות ישראל המקומית במצוות ארבעת המינים. בתיעוד נראים האפריקאים שעובדים בשגרירות מביעים התעניינות רבה בארבעת המינים לאחר חודש עמוס בפעילות בבית חב"ד ובבית היהודי בגאנה.

הרב מאיעסקי: "אנו מסתובבים בין המשרדים השונים, מזכים את הקהל במצוות ארבעת המינים ומארחים ילדים בסוכה של בית חב"ד. באפריקה יש קהילה יהודית גדולה בדרום אפריקה, אחר כך יש את מרוקו, ואחריה - גאנה הכי גדולה", אומר הרב. "כבוד גדול לפעול למען יהודי קהילת אפריקה, זו שליחות אמיתית". 

בתמונות וסרטונים שהגיע למעריב מגאנה רואים את הרב נח מאיעסקי, שליח חב"ד למדינת גאנה במערב אפריקה, מזכה את עובדי שגרירות ישראל המקומית במצוות ארבעת המינים. בתיעוד נראים האפריקאים שעובדים בשגרירות מביעים התעניינות רבה בארבעת המינים לאחר חודש עמוס בפעילות בבית חבד ובבית היהודי בגאנה.

הרב מאיעסקי בשיחה עם  מעריב אנו מסתובבים בין משרדים השונים ומזכים הקהל במצוות ארבאה מינים , אנו גם מארחים ילדים בסוכה של בית חבד ועושים פעילויות שונות ללמד על סוכות הכולל ערב לנשים בסוכה ,  לפני יומיים עשינו פעיליות לילדים בגיל של גן ואתמול  עושים מכיתות א עד ה' והיום עושים מו ומעלה יש קהילה יהודית גדולה והרבה מצוות. 

לפי הרב באיזור של 500 נפשות יהודיות גרים בגאנה שזה הרבה מאוד לאפריקה. ביבשת יש קהילה יהודי גדולה בדרום אפריקה, ואחר כך יש לך את מרוקו אחרי מרוקו, נראה לי שגאנה הכי גדולה אמר לנו הרב. כבוד לי לפעול למען יהודי קהילת אפריקה,  זה שליחות אמיתית סיכם הרב נח מאיעסקי אני מאחל לקהילה שלי ולכל עם ישראל חג סוכות שמח שנזכה לפעול תמיד למען ישראל ועם היהודי.