בהלה בשכונת נווה גן בפתח תקווה: שני חשודים נצפו היום (שני) בשעות אחר הצהריים כשהם מגיעים לאחד הבניינים ברחוב וינקלר שבשכונת נווה גן שבפתח תקווה ועורכים צילומים של מקומות או פינות מסוימות בבניין, העלו את מפלס החדרה בקרב דיירי הבניין ותושבי השכונה.

שוטרים שהוזעקו למקום, ערכו בדיקות ראשונות ומכיוון שלא הגיעו לממצאים, עזבו את מקום וביקשו להזעיק אותם בשנית אם החשודים ישובו. בעקבות פוסט של אחד התושבים שהפך לוויראלי, הגיע למקום גם ראש עירית פתח תקווה, שהעזיק את כוחות הביטחון. בנוסף הגיעו לבניין שוטרים בשנית שערכו סריקות והורו לדיירים לגשת ולהגיש תלונה במשטרה.

לטענת אחד הדיירים בבניין סמוך ל-17:30 הידפק אלמוני על דלת ביתו ומשסרב לפתוח לו הבחין במצלמות האבטחה כי שני החשודים בעלי חזות ערבית מצלמים ומתעדים נקודות מסוימות בבניין. שכן אחר שהגיע לבניין ופנה לחשודים שמע מהם כי הם מנקים אולם בבירור שערך התברר שאף אחד לא הזמין אותם ולא ידוע על פגישה שהייתה אמורה להתקיים. בעקבות הפוסט ציינה אחת התושבות כי מדובר בקבלן ניקיון שטעה בכתובת.

תשובתה לא הייתה לרוח של דיירים אחרים שאמרו כי "אין מקום וזה לא הזמן להערכות והשערות. אירוע כזה בימים אלו חייב להיבחן עד תום. לא זכור לנו משבת לפני עשרה ימים שמישהו נתן לנו הזדמנות שנייה. שאננות אין מקומה בימים אלו וטוב שנבדוק מאשר שנעלים עין. אנחנו לא חוששים להגיד שיש מקום לדאגה ולכן דורשים טיפול אינטנסיבי של המשטרה וכוחות הביטחון בעיר".

 בבדיקה שערכה העירייה עולה כי מדובר ברכב של קבלן ניקיון ללא עבר פלילי והשניים עובדים תחת ידיו. עם זאת, התושבים טוענים עדין כי שני צעירים פנו למספר צעירים ברחוב מגבירה אצלם החשד ומבחינתם עד שהם יוודאו שמדובר באזרחים שאינם להם כוונת זדון "שלא יגיעו לבניין". בהמשך ובעקבות הפרסום "במעריב" התקבלו דיווחים נוספים על אותם שני חשודים ששהו בשכונות שונות ברחבי העיר משכך דורשים התושבים מהמשטרה לבצע בחינה נוספת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ניידת משטרה הגיעה תוך 12 דקות לאירוע שאירע ע"פ החשד שעתיים קודם לכן. בתום סריקות לא נמצא דבר והאזרח הופנה להגשת תלונה. כמו כן, יודגש כי בניגוד לנטען, הרכב עימו הגיעו לבניין אינו גנוב".