במהלך סוף השבוע הקרוב (חמישי-שבת 21-19.10) יוצב מיצג פרחים ענק בכיכר התרבות בתל אביב-יפו עם המסר מנאומו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בהתייחסו למלחמת חרבות ברזל: We Stand With Israel. היום (19.10) תגענה לכיכר התרבות משאיות מלאות פרחים וצוות המונה עשרות שוזרות ושוזרים שיבצעו את מלאכת השזירה והרכבה במקום. 

בעקבות המלחמה משפחות רבות אינן מצליחות להזמין פרחים להלוויות יקיריהן. הפרויקט מציע גלגלי אבל וזרי פרחים עבור כל משפחה ומשפחה ללא עלות ולכל נקודה בארץ. משפחות הזקוקות לגלגלי אבל וזרים מוזמנות לפנות למספרים: 054-7889738, 053-5505182

את המיצג יזם פרויקט "אנשי הפרחים" אותו הקימה ליהיא סלפטר דנציגר יחד עם מגדלי פרחים רבים שהעבירו את תוצרתם בתרומה וכן מאות שוזרות ושוזרים בהתנדבות. מטרת "אנשי הפרחים" הינה לסייע למשפחות השכולות ולהעניק להם זרי פרחים בתרומה מלאה.

מיצג אנשי הפרחים בכיכר התרבות בתל אביב-יפו  (צילום: רום ברנע)
מיצג אנשי הפרחים בכיכר התרבות בתל אביב-יפו (צילום: רום ברנע)

בסיומם של שבועיים קשים מנשוא, החליטו "אנשי הפרחים" להקים את האנדרטה העשויה כולה מפרחים בצבעים שונים על מנת להעביר מסר לעם ישראל, לחיילים, ולעולם - אנחנו כאן, אנחנו נחיה, ואנחנו לא הולכים לשום מקום. אורכו הכולל של המיצג בכיכר התרבות יתפרש על פני כ-40 מטר. 

ביום חמישי, 19.10 החל ב-16:00 תתבצע במקום הקמת המיצג, הכוללת שזירת הפרחים על גבי האותיות. משך ההרכבה כ 5 -6 שעות, ולאחריה תנוקה הרחבה משארית גזם וציוד ותהיה מוכנה לצילום. ביום שישי, 20.10 תתקיים לצד המיצג מלאכת שזירה של זרי אבל עגולים בשעות 11:00 – 16:00. ביום ראשון בבוקר 22.10 יפונה המיצג מהכיכר.

מיצג אנשי הפרחים בכיכר התרבות בתל אביב. צילום: רום ברנע