עובדי נמל אשדוד, העובדים בימים אלו 24/7, נותנים שרות מיטבי לחברות הספנות המובילות בעולם, הממשיכות לפקוד את נמל אשדוד ברצף תפעולי. נמל אשדוד פורק וטוען סחורות סביב השעון, גם בתקופה מאתגרת זו, ומחזק את הרציפות התפקודית של הכלכלה והמשק הישראלי.
בין האוניות שהגיעו השבוע לנמל אשדוד עם מגוון רחב של מטענים, אשר ממשיכים להניע את המשק אפשר למנות את חברות הספנות:  Yang Ming, Maersk sealand ,Borchard ,Sappan ,Carmel ,Akon ,Msc ,Zim,Ti

לדברי שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד:"אנו בנמל אשדוד, נמצאים בימים אלו במאמץ לאומי כדי לשמור על האספקה השוטפת של צרכי המשק. בימים אלו הנמל עובד בשגרת עבודה תחת מלחמה ואנו עמלים ללא הפסקה על מנת לאפשר לחברות הספנות להגיע לנמל ולקבל שרות יעיל ומהיר". 
 
אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אמר: "חברת נמל אשדוד עובדת בשגרה ומאפשרת למדינת ישראל הנמצאת במצב מלחמה לתפקד היטב . אני מבקש להודות לעובדי ועובדות החברה על תפקוד מיטבי ושמירה על קצב עבודה מרשים. יחד עם הקצאת צוותים תפעוליים מיטבית. מברך ומחזק במיוחד בשם כל חברת הנמל ועובדיו את עובדינו הרבים ומשפחותיהם המגוייסים בצו 8 ולמשפחות הנמל מהעוטף ואת משפחות הנופלים , ליבנו איתכם".