כ-125 ילדים ומשפחותיהם מיישובים בעוטף עזה, המריאו בטיסה של חברת ישראייר שנרתמה להטיס אותם לצפות במשחקי נבחרת ישראל בכדורגל בבודפשט. מלונות פתאל נרתמו לארח את המשלחת בבודפשט ושליחים ששוכנות היהודית דאגו לקבלת פנים חמה של הקהילה היהודית בהונגריה.

"ישראייר נרתמה להטיס ילדים ומשפחותיהם, תושבי העוטף, לצפות ולעודד את נבחרת ישראל בבודפשט. בימים לא פשוטים אלו, אנו מקווים כי טיסה זו למשחקים תעלה על פניהם מעט חיוך ותעודד אותם", ציין מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס – "מאחלים לנבחרת ישראל הצלחה ומצדיעים לחיילות וחיילי צה"ל, אשר מגנים על כולנו ועל המולד ומחכים לשובם של כל החטופים הביתה".

ראש משלחת הסוכנות היהודית במזרח אירופה, ערן ברקוביץ, אמר עוד: "יהודי הונגריה מתרגשים לקבל את ילדי העוטף בחום ובאהבה. החיבוק שלהם הוא חלק ממפגן תמיכה כלל עולמי של יהדות התפוצות במדינת ישראל ובתושבי העוטף בשעה קשה זו". בתוך כך, חברת סאן דור מקבוצת אל על, בשיתוף ארגון "ניצחון כחול לבן", הטיסה מאות ילדים מעוטף ישראל למשחקי נבחרת ישראל בודפשט.

בבוקר המריאו שתי טיסות מיוחדות של סאן דור, עם כ-350 ילדים והוריהם במסגרת המיזם המיוחד שקידם "ניצחון כחול לבן" – ארגון שהוקם בשבועות האחרונים בהתנדבות על ידי אברהם דרייזין ויונתן שרביט.

"אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי העוטף ומקווה שתהיה להם חוויה והפוגה נעימה מהמציאות הקשה", ציין מנכ"ל סאן דור, גל גרשון.

סאן דור מקבוצת אל על הטיסה הבוקר מאות ילדים מעוטף ישראל, למשחקי נבחרת ישראל בבודפשט
שתי טיסות מיוחדות של סאן דור מקבוצת אל על המריאה עם 350 ילדים והוריהם במסגרת מיזם מיוחד שקידמו "נצחון כחול לבן", ארגון שהוקם בשבועות האחרונים בהתנדבות על ידי אברהם דרייזין ויונתן שרביט. 

"אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי העוטף ומקווה שתהיה להם חוייה מחזקת והפוגה נעימה מהמציאות הקשה. נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו. אני מאחל לכולנו שעוד נדע ימים טובים ובהצלחה רבה לנבחרת ישראל", מסר גל גרשון, מנכ"ל סאן דור.

טיסה מיוחדת לילדי העוטף והוריהם  (צילום: אל על)
טיסה מיוחדת לילדי העוטף והוריהם (צילום: אל על)

טיסה מיוחדת לילדי העוטף והוריהם  (צילום: אל על)
טיסה מיוחדת לילדי העוטף והוריהם (צילום: אל על)

יונתן שרביט, מיוזמי פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳ הוסיף: ״אנו מודים לחברת סאן דור מקבוצת אל על שהעמידה לרשותנו את המטוסים שיטיסו את כלל הנוסעים, להראל ביטוח שמסייעת מאוד ולשני אנשים יקרים שלולא עזרתם לא היינו יכולים להוציא את הפרויקט החשוב הזה לפועל - פרנק לואי, יו"ר קרן היסוד וחנוך ניסני שסייעו לנו להגשים חלום למאות מילדי העוטף ברגע המורכב הזה".