הדלקת נר שישי של חנוכה בעמותת "יד עזר לחבר" הפכה לאירוע מרגש ומעורר תקווה. באירוע לקחו חלק שר החוץ אלי כהן, נציג משפחות החטופים יוני אשר, שגרירת גואטמלה בארץ אווה ארבלו דמוסקוסו, צוות השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים, נציגת טאיוואן בארץ אבי יה-פינג ליה ומאות ניצולות וניצולי שואה אשר חיים בבית החם שמפעילה העמותה הוותיקה.

יוני אשר, שאשתו ושתי בנותיו חזרו משבי החמאס, הודה לחיילי צה"ל שמחרפים נפשם ולעם ישראל על חיזוק המשפחה ברגעים הקשים שעברה.

שר החוץ כהן התחייב להמשיך לפעול עד שכל החטופים יחזרו, והזכיר את מהות החג: "חנוכה הוא חג של גבורה ושל אור. נרות החנוכה יאירו לנו את כל הימים הקרובים".

כהן, שערך ביקור מקיף בקרית החסד של "יד עזר לחבר", הגדיר את מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג כ"מגדלור של תקווה ונתינה". כמו כן העניק מגן הוקרה לאנשי השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים, שחברו לאנשי העמותה בעשיית רחבת ההיקף.

סבג הודה לשר על התמיכה לאורך השנים: "אתה השר הכי חברתי שיש לנו כיום. 'בולדוזר' חברתי שאוזנו תמיד קשובה לי בכל נושא ובפרט כשמדובר בניצולי שואה, קשישים ומשפחות מועטות יכולת".

בנוסף פרגן סבג גם לשגרירת גואטמלה שהצטרפה אל צוות המתנדבים של העמותה בחלוקת חבילות מזון לתושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם, ולנציגת וייטנאם בישראל שאף היא מרבה לסייע ל"יד עזר לחבר".