היוזמה שמשתפת פעולה עם נשות המילואימניקים והחיילים שפספסו את האולטרסאונד הראשון - ומשדרת אותו על מסך ענקי בבסיסים – בהפתעה.

"מאז אוקטובר נשים שמגיעות לבד לבדיקת האולטרסאונד זו המציאות הקבועה חדשה"." מי שמזילים דמעה עם החברים בבסיס על החברים הטובים שמתו, צריכים גם סיבות טובות לדמוע - בשם החיים"

דש מהבטן: הבעל במלחמה ואת לבד בבדיקת האולטרסאונד הראשונה? יוזמה מרגשת מאפשרת לכן להפתיע עם האולטרסאונד הראשון על שלט לדים ענק בבסיס של הבעל שפספס ולהפוך את האירוע שבמציאות אחרת אמור היה להיות זוגי – לחוויה לכל החיים. וכן - זה חינם

מודיעין, מעקבים, הקלטות סתר, שיחות סודיות עם מפקדים ועוד. אין מדובר במבצע צבאי אלא במבצע סודי שהרימו אשת הקצין יחד עם האפליקציה לליווי דיגיטלי של דולות NinePlus.Life  וחברת ledgo . המיזם תיעד את האולטרסאונד הראשון של נטלי נוסבאום אותו פספס בן הזוג, נתנאל, קמב"צ בגדוד 234 של חילוץ והצלה, ולמעשה שידר לו בהפתעה בבסיס עם חייליו את האולטרסאונד שפספס, על מסך ענק . נתנאל ונטלי הם החלוצים בפיילוט המקורי שפתוח לפניות של נשים נוספות שמעוניינות בהפקה המרגשת – בחינם כמובן. רגע מרגש במיוחד נרשם כשבזמן שהקצין המופתע וחברי היחידה שלו צופים בתיעוד החלו החברים לשיר את השיר של מוקי ""ילד של אבא, על מה אתה חולם?"

נוסבאום כמו הרבה נשים לא חשבה שתמצא עצמה לבד עם ילד קטן כשבעלה נתנאל מוקפץ והיא ודאי לא חשבה שכמה ימים לאחר מכן היא תגלה לבד שהיא בהריון כשבן זוגה בבסיס. הבשורה המרגשת הביאה עמה חששות בהקשר להתמודדות הצפויה אך יותר מכל היא התאכזבה שאת האולטרסאונד הראשון תעשה ללא בן זוגה, ולכן כששמעה על היוזמה החדשה של אפליקציית NinePlus.Life וled go שמאפשרת לנשים להצטלם במהלך האולטרסאונד הראשון ולשלוח תיעוד חי על מסך לדים לבסיס של בן הזוג היא קפצה על ההזדמנות  "כשמרים , דולה ב  NinePlus.Lifeסיפרה לי על היוזמה שמחתי להיות הראשונה שעושה זאת כדי לסייע עם הפצתה, כי לעבור את זה לבד זה לא קל ודאי כשיש גם נשים ללא מעגלי תמיכה של משפחה מורחבת. מדובר במחווה חשובה לא רק לנו גם לבני הזוג שלנו".

"מי שבוכים עם החברים בבסיס על החברים שמתו, צריכים גם סיבות טובות לבכות, בזכות החיים"  אומרים אנשי המיזם. "הרעיון הגיע ממש מהבטן של הלקוחות שלנו מאחר ואנחנו ואנו בקשר יום יומי איתן ומדברים כל יום עם נשים  שעצוב להם לעשות את הבדיקה המרגשת ללא בן הזוג". מייסדי האפליקציה ניר קנולר שבעצמו משרת במילואים ואלה טלקר ממייסדי NinePlus.Life. "לכן חיפשנו את הפתרון להפוך את החור בלב לחוויה וזיכרון לכל החיים, ולצורך כך חברנו לחברת led go שבימים שגרה משמשת כחברה לשירותי מולטימדיה מודרניים ובין היתר על פרסום שלטי לד ניידים, אך מאז המלחמה מייצרת ארועי קד"מ להגברת המורל וכך נולד המיזם המרגש שכרגע מדובר בפיילוט, במסגרתו מתלווים לנשים צלם מקצועי ושותפי המיזם – מתעדים אותם בבדיקה הראשונה, ובמידה והכל תקין  - מתאמים עם מפקדי הבסיס של בני הזוג את ההגעה וההקרנה" אומרים מנהלי המיזם ומציינים שהם ממשיכים  בשיפור הלוגיסטיקה של המבצע המורכב וככל שיצליחו ימשיכו עם פיילוט, ונשים שמעוניינות בדש מהבטן לבן זוג, מוזמנות לעשות זאת דרך האפליקציה באייפון ובאנדרואיד

את LEDGO מנהלים המפיק רומן ונטיס ואושיית הרשת דניס צ'רקוב שכאמור מה-7 באוקטובר מפיקים אירועי מוטיבציה בבסיסים "הנייר לא מצליח לספוג את כמות הלוגיסטיקה והתכנון שנדרשת כדי לתאם מבצע כזה. נטלי הייתה מדהימה וסייע לנו מאוד " יש פה תיאום מול רופא, צלם, אישה בהריון, וצהל ברמת הפיקוד ודו"צ שסייע לנו מאוד"  הם אומרים "בסופו של דבר יש בעל , חייל – שמפספס את החווייה של חייו ואנחנו בעצם ממתיקים את הסיטואציה ובסוף כולם נשארים עם חיוך" ציינו "בימים כתיקונים אנחנו סוג של חברת מדיה על גלגלים אך במשך כל המלחמה אנחנו מבצעים מהלכי מוטיבציה וכך תורמים את חלקנו לשימור רוח הקרב והחיוכים".

"לדברים אלו הוסיף הגינקולוג ד"ר יזהר ארז - ורופא בכיר ביחידת האולטרסאונד באיכילוב ומומחה לסקירות מערכות שבדק את נטלי "בתור ישראלי גאה ומי שבעצמו נולד וגדל בעוטף והורה אשר שלושת בניו משרתים ברגעים אלו ממש בשייטת 13, בגדס"מ של 8200 ובחטיבת הצנחנים  -כאשר שמעתי על היוזמה התגייסתי ללא היסוס שכן ה7 באוקטובר היווה מאורע משנה מציאות עבור תושבי המדינה כולה ובפרט נשים בהריון, אשר רבות נאלצות להגיע לבדיקות במהלך ההיריון כשבעליהן בחזית , כאשר השמחה מהולה בחרדה לגורל יקיריהן. ולכן קלה היה לי להתחבר ליוזמה המרגשת אשר מצאה דרך  להקל ולפצות על היעדר בן הזוג  לזיכרון חיובי מעצים ומרגש, מה שנקרא – מעז יצא מתוק.

"זה לא קל להיות רחוק מהמשפחה הם הכל בשביל אמר נתנאל הקצין המופתע  "וכשאני רחוק מאשתי העובדה שהיא מלווה על ידי הדולה מייצרת לי שקט" ציין. את סיום החוויה המרגשת סיים הקצין בשיחת וידאו עם אשתו והילד "אני אוהב אותך" אמר לנטלי " ואני אוהב אותך" אמר לבנו בכורו.