הוריה של שירה, קצינת מבצעים במיל', יצאו בגיוס תרומות עבור ניתוח דחוף אותו היא צריכה לעבור בשל מאבק בסרטן אגרסיבי.

בדף הקמפיין נכתב: "בתחילת המלחמה, שירה, שהיא קצינת מבצעים, עוד התעקשה להגיע למילואים. היא בדיוק היתה בין טיפולים, עם תופעות הלוואי הקשות של הכימו, אבל היא עלתה על מדים והתייצבה. מתעלה, בכוחות הנפשיים האדירים שלה, ומתעקשת לשרת את המדינה בימים הקשים ביותר של שתיהן. זאת שירה".

"שבועיים אח"כ, התברר שאנחנו חייבים לטוס בדחיפות לארה"ב כדי ששירה תוכל לעבור את הניתוח שיציל אותה. ארזנו את עצמנו במהירות שיא ונחתנו תוך יומיים בניו יורק. ועכשיו שירה צריכה אתכם.ן".

"אנחנו חייבים לתת לה את הסיכוי לנצח. בבקשה תרמו בכפתור התרומה ותעזרו לנו לתת לה את הסיכוי הזה".

"כששירה היתה בת 5 היא כבר ניצחה את הסרטן. עכשיו, 20 שנה אחרי, הסרטן חזר והוא אגרסיבי ואלים הרבה יותר. וככה, ברגע, מבחורה צעירה מלאה בחלומות ותוכניות לטרוף את החיים, שירה מצאה את עצמה במלחמה על החיים ואנחנו איתה. נלחמים איתה".

"שירה טופלה בארץ, אצל מיטב המומחים. אבל בגלל מורכבות הניתוח שהיא צריכה לעבור, והעובדה שמדובר במקרה נדיר שאין בישראל ניסיון בטיפול בו, המליצו לנו הרופאים להגיע לניו יורק, שם יש ניסיון ואפשרות לבצע את הניתוחים המורכבים שהיא צריכה לעבור".

"וככה בשיא המלחמה, ארזנו את עצמנו, מעכשיו לעכשיו, יחד עם האחים התאומים של שירה, בני ה- 12 כאשר בארץ אנחנו משאירים את הבת החיילת שלנו ואת האח הבכור של שירה".

"ולצד ההתמודדות הקשה של שירה, העובדה שנאלצנו לפצל את המשפחה, בזמנים כל כך קשים של מלחמה, שוברת את הלב שלנו עוד קצת, ומוסיפה עוד נדבך להתמודדות של כולנו".

"אבל אנחנו נחושים! שירה נחושה, אז איך לא נהיה נחושים?!"

"שירה חגגה יומולדת 25 לפני שבוע. המראה שלה יכול להטעות. כי מתחת לחזות העדינה הזו שלה, יש נפש של לוחמת, עם כוחות על ועוצמות נדירות של אישה צעירה שנלחמת על החיים שלה ואין לה שום כוונה לוותר. גם לנו! הגענו עד לכאן, כדי לתת לשירה את הסיכוי הכי טוב שיש. ועכשיו אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להציל אותה וכאן אתם.ן נכנסים לתמונה".

"עלויות הטיפולים, הניתוחים והשיקום גבוהות מאוד, גם השהות והמחיה שלנו כמשפחה. כדי שנוכל לעמוד בהוצאות האלה ולהציל את שירה שלנו, אנחנו צריכים לגייס 2 מיליון ש"ח. זו הסיבה שאנחנו נאלצים לבקש מכם, א.נשים טובים, לעזור לנו".

"בבקשה, לחצו על כפתור התרומה כאן בעמוד. כל אחת, כל אחד, כל סכום יכול לעזור לנו להגיע ליעד.

תודה מעומק הלב,
אפרת ויוסי ההורים של שירה
#לנצח_איתה".

לדף התרומות כנסו