בין התאריכים 26-29 בדצמבר יתקיים במתחם DNA TLV בקניוני עזריאלי, יריד הצדקה הגדול ביותר בעיר לכבוד הנובי גוד. האירוע הוא בהפקת הארגונים 'מרכזים לצדק חברתי' ו'חברים ישראלים של אוקראינה'. האירוע יכלול מגוון סדנאות לילדים ולמבוגרים, דוכנים עם מאות מתנות ייחודיות בעבודת יד, הופעות חיות ומאכלים מסורתיים לכבוד השנה החדשה. 

מטרת האירוע היא לתמוך בעסקים קטנים וביזמים עצמאיים שהכנסתם נפגעה משמעותית עקב אירועי החודשיים האחרונים. אמנים ואמניות מכל התחומים יקבלו במה משמעותית ויוכלו לקחת חלק ביריד למען המשך פעילותם המסחרית. האירוע הוא אירוע צדקה, שחלק מהכנסותיו יועברו לתרומה עבור סיוע לתושבים ותושבות שפונו מאזורי הדרום, לחיילי צבא ההגנה לישראל וכן לאזרחי אוקראינה שנמלטו מהמלחמה.
מארגני האירוע רואים את החגיגה והמפגש הקהילתי כהכרחיים בתקופה כה קשה בהיסטוריה הישראלית.

״מימים הראשונים של המלחמה בישראל אזרחים רבים התאחדו סביב מטרה אחת לעזור ולתמוך אחד  בשניה. לא יכלנו לעמוד בצד. אנחנו מתקרבים לציון שנה אזרחית חדשה עם אבדות קשות, לכן להתאסף יחד, לפגוש חברים, לבלות עם משפחה לכל זה יש כוח מרפא של קהילה. דרך השמחה תגיע גם עזרה למי שזקוק לה״, אנה זרובה , מייסדת עמותה ״חברים ישראלים ש״ך אוקראינה״

"המדינה שלנו עוברת את אחת התקופות הקשות ביותר בתולדותיה. אין אף משפחה בישראל שלא נפגעה בדרך כלשהי מהמלחמה שמתחוללת סביבנו. אנחנו מארגנים את היריד כי חשוב לנו לתמוך באזרחי הדרום שחוו את האירועים הקשים ובחיילי צה"ל, ואחת המטרות המרכזיות שלנו היא לסייע להם באמצעות ההכנסות מהאירוע. בנוסף, אנחנו רואים חשיבות גדולה בלייצר מפגש קהילתי סביב הנובי גוד, שהוא חג משמעותי מאוד לקהילה דוברת הרוסית. האירוע הוא הזדמנות לחברי הקהילה להעניק ולתרום, וגם להיפגש, להתאוורר ולשאוב כוחות מהחגיגה", סשה מיזריצקי, מרכזים לצדק חברתי.

המרכזים לצדק חברתי היא תנועת שטח ארצית שמקימה קהילות מקומיות של פעילים ופעילות. בכל עיר בה התנועה פועלת, היא מקיימת תכניות הכשרה שמכשירות את האזרחים והאזרחיות להובלת שינוי מדיניות, מציידת אותם בכלים, מחברת עם שותפים ומקימה קבוצות שפועלות למען הנושאים שחשובים לתושבים ולתושבות. דרך פרויקטים ציבוריים ועשייה אזרחית, המרכזים לצדק חברתי יוצרים רשת ארצית של ישראלים וישראליות שמקדמת שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי. כיום המרכזים פועלים ב-18 ערים ברחבי המדינה, וכוללים עשרות אלפי פעילים ופעילות. בשנת 2023 הארגון הקים ומפעיל מחלקה ייעודית לקהילת דוברי ודוברות הרוסית בישראל.

'חברים ישראלים של אוקראינה' הוא ארגון מתנדבים שפועל מ-2014 ועוסק בתמיכה בתחומים מגוונים עבור העם האוקראיני שנפגע מהפעולות הצבאיות של רוסיה. פעילות הארגון כוללת סיוע הומניטרי, הפגנות המוניות, אירועים תרבותיים וחינוכיים, אירועי צדקה וקידום שיתוף פעולה אוקראיני-ישראלי ברמות שונות.