כ־100 לוחמות מיחידות קרביות, בהן קרקל, ברדלס, אריות הירדן, איסוף קרבי ועוקץ, קיבלו לאחר כחודשיים וחצי של לחימה בחזית והגנה על גבולות ישראל רענון קצר של טיפולי יופי ואסתטיקה.

משעות הבוקר הגיעה קליניקה "על גלגלים", מיזם של ד"ר להבית אקרמן – מומחית לרפואת עור, ביחד עם צוות עובדיה, לשטח כינוס והתרעננות בסמוך לנתיבות, שם פגשו כ־100 לוחמות מיחידות שונות, שעיסוקן המרכזי הוא פינוי פצועים מרצועת עזה. הצוות טיפל במהלך שעות היום בכל הלוחמות, שבחרו בטיפול פנים קוסמטי, או בטיפול באמצעות מכשור לפנים. בסיום הטיפול הותאמו לכל חיילת מוצרי טיפוח ושפתון לחות, שקיבלו במתנה מד"ר אקרמן.

"אנחנו כל כך שמחות ומתרגשות לעזור ולתמוך בלוחמות האמיצות הנמצאות בקו האויב, ולהכיר להן תודה", ציינה ד"ר אקרמן. "תנאי השטח לא סטריליים במיוחד, ולבסוף אל נשכח שמדובר בנשים – מתחת למדים הקשוחים". לדבריה, כמי שעוסקת שנים ארוכות באסתטיקה ויופי ונפגשת עם מאות נשים ביותר, הוחלט הפעם להגיע עד לחיילות בשטח ולהעניק להן הפוגה במיטבה. "אני גאה בכך שהצלחתי לגייס את צוות העובדים שלי, משלוש הקליניקות, למשימה זו ובכך הצלחתי לשנע גם מכשור מתקדם לטיפולי אסתטיקה", היא ציינה עוד.

קליניקה ניידת היא מיזם של ד"ר אקרמן, שהחל את פעילותו לפני כשלושה שבועות והספיק כבר לערוך טיפולי אסתטיקה לנשים המפונות מעוטף עזה ומהצפון, בין היתר במלון הוד ים המלח ובמלון ים סוף באילת.