חטיבת הביניים ע"ש אילן רמון בכפר סבא הובילה יוזמה מרגשת של תרומת גיטרה ושירונים עם מכתבים אישיים ללוחמי יחידת מגלן. היוזמה התחילה בגיטרה ישנה שהייתה מונחת בחדר המורים של בית הספר, וצדה את עיניה של בת חן גמינר, מורה מצוות מורי המתמטיקה של בית הספר. "התחלתי לשאול למי הגיטרה שייכת ולא הצלחנו למצוא מענה", היא מספרת. "פניתי למנהל בית הספר עידו לביא, שנתן לי אישור לקחת אותה והעברתי אותה לשכן שלי אבי תדמור, שבונה ומתקן גיטרות. הוא לקח את הגיטרה הישנה, חידש אותה ועשה בה קסמים ללא כל עלות ובהתנדבות מלאה".

חן מספרת עוד כי בחנות פנקי מיוזיק בהוד השרון שמעו על היוזמה, והכינו כיסוי מיוחד לגיטרה כדי לשמור עליה וכדי שתגיע בשלום ליעדה - וזאת במחצית מהעלות.

"לאחר שהגיטרה הייתה מוכנה, מועצת התלמידים בחטיבה התגייסה והתלמידים הכינו לחיילים מכתב מרגש עם עוגות עבורם. בזכות אנשים טובים ותלמידי בית הספר שהתגייסו למשימה, הצלחנו לשמח את החיילים ואפילו הכנו להם שירון עם אקורדים והקדשות אישיות, יחד עם ההורים", היא מוסיפה. השבוע, במפגש עם הרס"פ של יחידת מגלן, הועברה הגיטרה עם השירונים והמכתבים לחיילי היחידה.

ראש עיריית כפר סבא רפי סער מספר: "מדי יום אני נרגש ונפעם מיוזמות ההתנדבות הרבות של תלמידי העיר, שהתגייסו למשימה לחיזוק החוסן הקהילתי והלאומי. כעירייה אנחנו מקיימים פעילויות שוטפות ויוצרים תכנים ויוזמות לחיזוק החוסן ולמען שמירה על האחדות של כולנו, ואני מברך את תלמידי וצוות החטיבה על היוזמה המרגשת".