אזור יהודה ושומרון ואזור המרכז הם האזורים בהם שביעות הרצון של התושבים ממקום מגוריהם היא הגבוהה ביותר - כך פורסם הבוקר (שלישי) בדוח מדדי איכות חיים במחוזות של מלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

  • באזור יהודה והשומרון ב-39 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. אזור יהודה והשומרון מוביל במדדים האלה: שביעות רצון מההכנסה, שביעות רצון מהמצב הכלכלי, תחושת ביטחון ללכת לבד באזור המגורים בשעות החשכה, שיעור נמוך של מקרי רצח, עודף משקל בכיתה א ובכיתה ז, הערכה עצמית של בריאות, שביעות רצון מאזור המגורים, שביעות רצון מהדירה, מעורבות אזרחית, שיעור ההצבעה בבחירות לכנסת, תחושת יכולת השפעה על מדיניות הממשלה, שביעות רצון מהניקיון באזור המגורים, אחוז נמוך של מדווחים על רעש חיצוני המפריע בדירה, שביעות רצון מהחיים, ציפיות ביחס לעתיד, אחוז נמוך של תחושת בדידות, אמון כללי (ביטחון בזולת), תחושת הערכה מבני משפחה, אחוז גבוה של מעורבים בפעילות התנדבותית ונגישות למחשב.
  • במחוז המרכז ב-39 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: שיעור המועסקים במשרה חלקית שלא מרצון, תוחלת חיים, שיעור נמוך של תמותת תינוקות, שיעור נמוך של צפיפות דיור, שיעור הזכאות לתעודת בגרות, שביעות רצון מפארקים ומשטחים ירוקים באזור המגורים, מדד ג'יני לאי-שוויון, שיעור השימוש באינטרנט ושימוש בשירותי ממשל מקוונים. 
  • במחוז חיפה ב-34 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: הכנסה חציונית, אמון במערכת המשפט, שביעות רצון מהעבודה ואמון במערכת הבריאות. 
  • במחוז תל אביב ב-33 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: שיעור התעסוקה, שיעור המועסקים שתפקידם מאפשר קידום, שיעור האבטלה הממושכת הנמוך ביותר, שביעות רצון מהתחבורה הציבורית באזור המגורים, אחוז נמוך של החשים דיכאון, אחוז גבוה של בעלי השכלה על-תיכונית והשכלה גבוהה, פסולת שהועברה למִחזור, הכנסה כספית וכלכלית גבוהה לנפש ואחוז נמוך של תחושת אפליה.
  • במחוז ירושלים ב-28 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: שיעור מועסקים שתפקידם בעבודה תואם את תחום לימודיהם, השיעור הנמוך ביותר של הרוגים מתוך נפגעים בתאונות דרכים, אחוז נמוך של נפגעים מעבירות אלימות או מאיום להשתמש באלימות, מספר נמוך של מקרים חדשים של שאתות ממאירות (סרטן) בקרב נשים וגברים, אחוז נמוך של משקי בית המשלמים עבור דיור 30% ויותר מההכנסה הכספית נטו ושביעות רצון מהאיזון בין העבודה לתחומי חיים אחרים.
  • במחוז הצפון ב-19 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: אחוז נמוך של עלות שירותי דיור מתוך ההכנסה הפנויה, שיעורי למידה בגילי 17-15, אחוז נמוך של חוסר שביעות רצון ממשך ההגעה לעבודה, אחוז נמוך של היפגעות מהתנהגות אלימה בכביש, תחושת ביטחון בסביבה מקוונת ואיכות מי השתייה.
  • במחוז הדרום ב-17 מהמדדים המצב טוב יותר מהממוצע הארצי. המחוז מוביל במדדים האלה: אמון בממשלה ותחושת יכולת להתמודד עם בעיות.