קבוצת התקשורת פרטנר היא ספקית האינטרנט היחידה ששמרה על הובלה לאורך כל שנת 2023 – כך קובע מדד נטפליקס, המודד את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות התוכן של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס.

על פי המדד לחודש דצמבר, פרטנר ניצבת פעם נוספת בראש הטבלה עם מהירות של 3.2Mbps, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות. גם הפעם, זוכה פרטנר לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.

מבין 60 המדינות הנמדדות בעולם, ישראל חולקת את המקום השני בטבלה יחד עם 39 מדינות נוספות המציגות מהירות ממוצעת של 3Mbps. את המקום הראשון תופסות הונג-קונג, סינגפור וספרד עם מהירות ממוצעת של 3.2Mbps. המהירות הממוצעת הנמוכה ביותר שנמדדה היא בוונצואלה עם 1.8Mbps, כאשר מעט לפניה הרפובליקה הדומיניקנית ופקיסטן.

פרטנר היא ספקית שירותי אינטרנט סיבים אופטיים הגדולה בישראל, כאשר היא החברה היחידה כיום המציעה סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים, זאת על בסיס הסכמים שחתמה עם שאר חברות התשתית בישראל. בהתאם, פרטנר היא החברה בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל – כ-353 אלף לקוחות, על-פי הדו"ח האחרון שפרסמה החברה.