ארבעה סיפורים מרגשים של לוחמות אמיצות מגדודי חילוץ והצלה הוקלטו בפרק פודקאסט שצולם על אדמת עזה על רקע חורבן ופיצוצים. תומר שטרן מנכ"ל wedo poscast: "מברכים על ההזדמנות לתת במה לקולות הגיבורות והגיבורים". בעיצומה של מערכה קטלנית בת מעל 100 ימים, ישנם לא מעט רגעי תקווה, זכינו לפגוש אחד מהם כאשר חברת Wedo Podcast, החליטה לצלם ולהקליט לראשונה בהיסטוריה את הפודקאסט הראשון על אדמת עזה.

בתקופת שגרה Wedo Podcast מקדישה את משאביה כדי לעזור לחברות להגדיל את מעגל ההשפעה והחותם שלהם בעולם, להעמיק את המיתוג שלהם דרך מציאת הבידול האותנטי, בחודשים האחרונים בהם כל עם ישראל מתגייס לטובת המאמץ המלחמתי. המטרה של החברה הוסבה וכעת מקדישה את משאביה להפצת סיפורי לוחמים מעוררי השראה.

אורין ג'ולי, מנחת פודקאסט "נפש לוחמת" ולוחמת בחטיבת חילוץ והצלה בצה"ל התרגשה מהסיפורים בשטח ובמטרה להפיץ השראה ותקווה, פנתה לתומר מנכ"ל wedo podcast, יחד נכנסו ליום שלם בצפון הרצועה ובו צילמו ראיונות עומק ושאבו השראה מלוחמי ולוחמות חילוץ והצלה שבפעם הראשונה בהיסטוריה חצו את גדר הגבול.

בין רעשי הפיצוצים, הוקלטו וצולמו 4 ראיונות עם מפקדות ולוחמים ביחידת חילוץ והצלה, החיילים סיפרו על המראות הקשים, על העבודה המורכבת, ועל הרוח הטובה שמשאירה אותם שפויים. אחד הסיפורים המרגשים היה של רון בן עזרא, בת 20 מאשקלון, אשר נמצאת בהכנה לקצונה. בן עזרא נפצעה ביום הראשון למלחמה ולאחר שלושה שבועות החלמה חזרה לשטח, היא מספרת על הנשים הלוחמות בחילוץ והצלה ועל היום הראשון למלחמה: "הותקפנו באש חיה וירינו אש בחזרה, זרקו עלינו שני רימונים, ברימון השני הזזתי את הראש וקבלתי כדור רובה לקסדה, הכדור חדר אותה, חוויתי סחרחורות, רעשים באוזניים ודימום בראש. מיד החליפו אותי, ואחרי עשר דקות העמדה הזו הייתה כבר מחוסלת, ירו עליה RPG וכמויות של רימונים, אני היחידה שניצלתי מהעמדה הזאת".

צילום פודקאסט בעיצומו של שדה קרב היא משימה מורכבת, מעבר לכך שהיא מסוכנת כשלעצמה, יש בה אתגרים טכניים בשפע, יש צורך בציוד קל המסוגל לתפוס אודיו חד וברור על רקע פיצוצים ובמכשירי צילום שישרדו את האקלים הבעייתי. תומר שטרן, מנכ"ל wedo podcast מסר: "אנו מודים על הזכות להשתמש בפלטופרמה שלנו ולצלם פרק פודקאסט עם נשים לוחמות על אדמת עזה, זו ללא ספק אחת ההפקות הכי מרגשות ומשמעותיות שיצא לנו לקחת בהן חלק".