הכומר ג'וני מור מבכירי הקהילה האוונגליסטית בארצות הברית הגיע לביקור הזדהות בישראל ונפגש בסוף השבוע עם ראשי מבטחי - פורום מפקדים לאומי, היו"ר אלוף (במיל') עוזי דיין ועם חבר ההנהלה עודד וינר לשעבר מנכ"ל הרבנות הראשית.

הכומר ג'וני מור אמר למארחיו: "אני מגיע לכאן כדי להפגין את הזדהותנו עם העם היהודי, ועם מדינת ישראל. אנחנו מאמינים שישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, והיא נכס חשוב לעולם. אני רוצה להודות לראשי מבטחי על קבלת הפנים החמה והשיחה המאלפת. אני מעריך את הקשר המיוחד שיש לנו עם מדינת ישראל, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעבוד יחד כדי לקדם את השלום והצדק בעולם עם מי שראוי לכך".

כמו כן, הביע הכומר מור את תמיכתו במדינת ישראל במאבקה בטרור ואמר כי האוונגליסטים רואים בטרור איום על ביטחון ישראל והאזור כולו וכי הם תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

הכומר מור הוא אחד הכמרים המשפיעים ביותר בעולם. הוא מטיף בפני מיליוני מאמינים מדי שנה, והוא ידוע בנאומיו הנלהבים על חשיבות הידידות והקשר עם מדינת ישראל. ביקורו של הכומר מור בישראל הוא אירוע חשוב, והוא משקף את הקשר המיוחד שיש בין הקהילה האוונגליסטית המונה כ-70 מיליון בארה"ב ועוד כ 700 מיליון בעולם לבין  ישראל.