מבקר המדינה מתניהו אנגלמן טוען על ליקויים משמעותיים לכאורה בתכנון פרוייקט הקריה הדוארית ובניהולו. בשנים 2017-2016 הקימה חברת הדואר את מרכז הסחר המקוון במודיעין. 

הקמת מרכז הסחר המקוון סייעה לחברה לעמוד בהיקפים ההולכים וגדלים של תעבורת פריטי הדואר הבין-לאומי, שהיא הפעילות המרכזית של חברת דואר ישראל כיום ומנוע הצמיחה העיקרי שלה. בהמשך הקימה החברה גם את משרדי המטה שלה ושל בנק הדואר באותו מתחם, והוא הפך לקריה הדוארית. 

מבקר המדינה טוען בביקורת, כי נפלו פגמים וליקויים משמעותיים בתכנון הפרויקט ובניהולו. "לפרויקט לא נוהל תקציב ייעודי, ובוצעו התאמות ושיפורים בנכס המושכר בשווי של עשרות מיליוני ש"ח בלי שהתקבלו האישורים הנדרשים מדירקטוריון החברה ובלי שבוצע הליך מכרזי לצורך ביצועם כנדרש בחוק", נטען בדו"ח.

מהביקורת עולה עוד, כי רמת הפיקוח והבקרה על תכנון הפרויקט וניהולו הייתה נמוכה ולקויה מצד החברה שבחרה לנהל פרויקט כה מהותי החורג מתחומי פעילותה השוטפת באופן עצמאי, ובלי שהפעילה מנגנוני בקרה מלאים. 

בביקורת עלה עוד כי במקביל להעברת פעילות החברה לקריה הדוארית גדל מספר העובדים הזכאים לקבלת רכב צמוד במקום החזר הוצאות רכב. בין השנים 2017 - 2021 חלה עלייה בשיעור של 60% במספר הרכבים (מ-279 רכבים ל-447) אשר הוצמדו לעובדי החברה השונים לצד עלייה בשיעור של 210% בעלויות החזקתם של רכבים אלו .