מספר דקות אי אספקת החשמל ללקוח עלה ב-43 דקות בשנים 2021-2017. קובע מבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדו"ח הביקורת על השירות לציבור בחברת החשמל. מהביקורת עולה, כי בנגב נשארו תושבים בלי חשמל פי-4 יותר זמן מאשר בגוש דן. עוד עולה מהדו"ח הנוקב, כי 36% מהזכאים להנחות בחשבון החשמל (כ158 אלף לקוחות) לא מקבלים אותן, ובהם ניצולי שואה וחיילים בודדים.

בדו"ח הביקורת נטען, כי בשל תקלות, אי אספקת החשמל עלתה ללקוח עלתה מ-153 דקות בשנת 2017 ל-196 דקות ב-2021 בממוצע ללקוח. עוד נטען בדו"ח, כי רמת השירות במוקד 103 של חברת החשמל נמצאת במגמת ירידה זה כמה שנים, והגברת הפעילות בערוצים הדיגיטליים של החברה אינה מספיקה כדי להפחית את העומס במוקד 103. 

זמן ההמתנה הממוצע למענה נציג במוקד 103 עלה מ-194 שניות בשנת 2015 ל-309 שניות בשנת 2022 - פרק זמן ארוך ב-109 שניות מיעד החברה.