השנה, בפעם הראשונה מאז שויצו הוקמה לפני 103 שנים, ובשל המלחמה, ויצו קיימה את ה EGM האסיפה הכללית המורחבת הבינלאומית המתכנסת אחת לארבע שנים, זו הפעם ה 28, באופן מקוון ובהשתתפות כ 600 חברות מהפדרציות של ויצו מעולם, הפרוסות על פני 6 יבשות.  האירוע שחל בצל המלחמה, עסק בתרומת ויצו למאמץ המלחמתי לחיזוק העורף האזרחי, הרווחה והקהילה לצד פעילות בינלאומית לחשיפת הזוועות 

האירוע התקיים במעמד יו"ר ויצו העולמית אניטה פרידמן, נשיאת ויצו העולמית היוצאת אסתר מור, חברות הוועד המנהל של ויצו העולמית, מנכ"לית ויצו העולמית מירה מינס, יו"ר ויצו ישראל אורה כורזים, כשבין המשתתפות - עשרות מנהיגות ויצו מרחבי העולם - ביניהן ארה"ב, אוסטרליה, בריטניה, גרמניה, דנמרק, דרום אפריקה, הודו, פנמה, צ'ילה, צרפת, קנדה, שבדיה, שוויץ, ועוד.  האירוע נפתח בדקת דומיה לזכר קורבנות מתקפת הטרור וחיילי צה"ל שנפלו בקרבות והקראת שמות בוגרי ויצו שנפלו.

כבוד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג שלח את ברכתו המצולמת ואמר כי הוא נושא דברי ברכה בוועידה זו של ויצו כפי שאביו נשיא מדינת ישראל ד"ר חיים הרצוג נשא בשנת 1992 עת התכנסה הועידה ה 20 של ויצו: "עבורי, עבור אבי המנוח, אימי אורה ועבור סבתי הרבנית שרה, לויצו תמיד היתה משמעות מיוחדת. ויצו היתה תמיד במרכז העשייה למען מדינת ישראל וסיפורה של ויצו ארוג בסיפורה של מדינת ישראל. ויצו חוגגת השנה 103 שנים ואילו מדינת ישראל חוגגת 75 שנים וזה לא יד המקרה שויצו תמיד היתה שם עבור מדינת ישראל אז בימי התקומה וכעת בימים החשוכים והקשים שאנו מתמודדים היום. אנו נקום מחדש, אנו נתאושש, אנו נבנה מחדש".

הגב' אניטה פרידמן, יו"ר ויצו העולמית פתחה את האירוע המרגש וציינה: "המלחמה שפרצה בשביעי באוקטובר המלחמה נמשכת וגובה מחיר כבד. המלחמה עוד ארוכה לפנינו, כשהחברה הישראלית בטראומה קולקטיבית חסרת תקדים, אנו יודעות שלא רק שיהיו צרכים גדולים בעתיד הקרוב, אלא שצרכים חדשים ודחופים יתפתחו וידפקו על דלתותינו. אנו נמשיך להתמקד בעשייה שבה אנו מתמחים בחינוך, במעונות, בקידום נשים - לנוער בבתי הספר ובכפרים שלנו, לנשים שאנו מטפלות בהן ומגינות עליהן, לתינוקות, לילדים ולמשפחות במסגרות החירום והרווחה שלנו ולצוותים המקצועיים שלנו בכל מקום, כל זה לצד פיתוח שירותים ותכניות חדשות. זהו ה-DNA של ויצו. אנו מזהים צרכים שהממשלה ושאר ארגוני החברה האזרחית לא מטפלים בהם ואנו מפתחים ומיישמים מענים מותאמים".

בתום האסיפה הכללית ולאחר בחירות שהתקיימו באופן מקוון - ענת וידור נבחרה לנשיאה השמינית של ויצו העולמית. עם היבחרה, ענת וידור אמרה בהתרגשות: "אני גאה וענווה לתפוס את מקומי ביניכן, הנשים הציוניות הדגולות של ויצו, המנהיגות של תנועה היסטורית המסמלת את כל מה שטוב בעולם הזה. ויצו כתנועת נשים ציונית בינלאומית עם עשרות אלפי חברות בכל העולם, תמשיך לפעול לחיזוק הקשר של הקהילה היהודית בעולם עם מדינת ישראל ולעודד את התמיכה במפעל הציוני שבנינו כאן. אנו בויצו פועלות ונלחמות למען עם ישראל ומדינת ישראל כבר מעל 103 שנים, עוד לפני קום המדינה, ובמיוחד כעת בשעה קשה וגורלית זו עלינו לחזק ולהדק את הקשר בין יהדות התפוצות לבין ישראל למען שמירה על בטחון ישראל, חוסן החברה והמאבק המשותף באנטישמיות".

"השבוע ניחמתי הורים שכולים שאיבדו את בניהם החיילים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. בניהם למדו בכפרי הנוער של ויצו. ההורים ציוו עלינו בשם ילדיהם לא לראות את עצמנו כקורבנות, אלא כלוחמים וכלוחמות הנלחמים על זכותנו במדינת ישראל ריבונית, דמוקרטית וכמולדת של העם היהודי". 

ענת וידור (52) דור חמישי בישראל, מצאצאי חלוצי העלייה הראשונה, הצטרפה לויצו באוסטרליה בשנת 2007. שם כיהנה כנשיאה של ויצו סידני. עם חזרתה לישראל, החלה פעילותה בויצו בישראל ובשנת 2021 היא מונתה לחברה בהנהלת ויצו העולמית ומאז מכהנת כיו"ר אגף השיווק. ענת שימשה במשך שלוש שנים כשליחה של הסוכנות היהודית בבריסביין, אוסטרליה. כמו כן, בתקופתה בסידני, ענת שימשה כמרצה להיסטוריה יהודית ולסכסוך הערבי-ישראלי בתכנית מלטון של אוניברסיטת סידני. היא בעלת תואר ראשון בארכיאולוגיה והיסטוריה יהודית מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בתקשורת מאוניברסיטת בונד בקווינסלנד, אוסטרליה. 

האירוע כלל גם פרידה מנשיאת ויצו הגב' אסתר מור, אשר נבחרה לתפקיד נשיאת כבוד לכל החיים. אסתר מור סיכמה בהתרגשות את תקופת כהונתה: "היום, אני לא רק מסכמת את שתי הקדנציות שלי כנשיאת ויצו העולמית, אלא יותר מ-50 שנה של תשוקה ומחויבות לויצו לאורך חיי. המסע שלי עם ויצו החל בשנת 1972 אז הצטרפתי לויצו איטליה. כשאני מתחילה את הפרק הבא שלי בויצו כנשיאת כבוד לכל החיים, אני יודעת בדיוק מה עלי לעשות, זה אלמנטרי - אמשיך לעשות את המיטב כדי לקדם את ויצו כאחוות ההתנדבות הגדולה, לאומית ובינלאומית, כפי שעשיתי מאז ומתמיד. נמשיך לצעוד יחד במסע".