עוד ועוד עדויות זורמות בשבועות האחרונים לליאורה אלון שהקימה את פורום אמהות לביטחון הילדים, כדי להתמודד עם תופעת הבריונות של נהגים בתחבורה הציבורית בירושלים. המוטיבים החוזרים בעדויות, מצביעות על תופעה מטרידה של נהגים שמדלגים על תחנות אוטובוס בלי להעלות או להוריד נוסעים, מוזיקה ערבית בווליום מאוד גבוה, נהיגה מופרעת, יחס בוטה לנוסעים וקללות בערבית.

כדי למגר את התופעה, נפגשה שלשום (יום א'), מקימת הפורום ליאורה אלון עם גורמים בכירים במשרד התחבורה, כדי להציג את העדויות ולגבש פיתרון. בין השאר, נועדה אלון עם עידן מועלם ראש הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה וצוות מקצועי בכיר ברשות לתחבורה ציבורית.

במהלך הפגישה, הציגה אלון את דפוסי ההתנהגות הבריוניים של נהגים בתח"צ בירושלים, אשר כוללים קללות בערבית, מוזיקה ערבית ונהיגה מופרעת אשר מסכנת את חיי הילדים ומשתמשי התח"צ. 

עידן מועלם, ראש הרשות לתחבורה ציבורית, התייחס בכובד ראש לסוגיה המטרידה ואמר כי צוות מקצועי של הרשות עובד בימים אלה לגבש מספר מתווים לפתרון הבעיה. בפורום האימהות למען בטחון הילדים והנהלת הרשות לתחבורה ציבורית יבחנו את אפשרויות המענה מבחינה יישומית וחוקתית ויקבעו בקרוב את הנהלים החדשים, אשר ימנעו מנהגים הפועלים בבריונות כלפי הנוסעים לשמש בתפקיד זה.

לדברי ליאורה אלון מייסדת הפורום: "אנשי הרשות לתח"צ מודעים מאד לבעייתיות באוטובוסים ובפרט לנושא האיומים וההפחדות מצד נהגים בני מיעוטים. העלנו בפניהם את ההתעמרות של נהגים בנוסעים והצענו מספר כיוונים לפעולה שחלקם ייבחנו וייושמו על ידי הרשות לתחבורה ציבורית. נמשיך לפעול למען החרת הביטחון לילדינו בתחבורה הציבורית בירושלים".