פעילי תנועת התעוררות בירושלים ואימהות ירושלמיות הגיעו ביום שלישי בערב למחסומים הסמוכים לעיר לחלק אוכל חם וביתי וציוד מחמם לחיילים ולשוטרים במחסומים. 

את האוכל הכינו אימהות ירושלמיות שהתנדבו להכין מרקים, תבשילים ביתיים ועוגות שיחממו את החיילים בימים הקרים שצפויים בירושלים. 

מירי לביא, אחת האימהות שהתנדבו להצטרף ליוזמה גייסה תרומות של ציוד חם כולל שקיות חימום, כובעי צמר, גופיות ומכנסיים תרמיים מספרת: "מאז שפרצה המלחמה, הבנתי שאני טובה בגיוס משאבים אז אני עושה חיבורים בין אנשים שרוצים לתרום לבין צרכים בשטח – בין אם של חיילים או מפונים. הבן שלי נמצא כבר מעל 100 ימים בלחימה בעזה. בכל פעם שאני שואלת אותו אם הוא צריך משהו – הוא עונה שלא. אז אם הבן שלי לא צריך כלום, אני מנסה לעשות ולעזור כמה שיותר למי שכן צריך. כששמעתי על היוזמה של התעוררות, הצטרפתי מיד. הקור של החורף בירושלים הוא קשה מאוד ואני כל הזמן חושבת איך החיילים עוברים את הימים והלילות של הקור והגשם. הבאנו הרבה ציוד שנתרם על ידי ארגון  Luggage for Israel". 

החיילים והשוטרים במחסום שמחו לקבל את האוכל שבושל באהבה על ידי מתנדבות ירושלמיות ואת הציוד החם שיעזור להם לעבור את ימי החורף ומזג האוויר הסוער שצפוי בירושלים.

אדיר שוורץ יו"ר תנועת התעוררות בירושלים: "החיילים והשוטרים שנמצאים במחסומים בקרבת ירושלים שומרים עלינו ומחרפים את נפשם כדי שנוכל לישון בשקט. מאז השבת השחורה, המתיחות הביטחונית מורגשת בכל חלקי הארץ, גם בירושלים. אנחנו פה כדי להצדיע להם על עבודת הקודש שהם עושים ולהזכיר להם שהלב והראש שלנו איתם כל הזמן".