כשברקע המתיחות הבטחונית ומצב החירום של מלחמת 'חרבות ברזל', נערך השבוע סיום קורס חובשים למתנדבי הצלה בשכונת אחיסמך בלוד. החובשים החדשים מצטרפים לאלפי מתנדבי הצלה, שעושים לילות כימים במסירות להצלת חיים.

באירוע סיום הקורס השתתפו גם חברי הנהלת הצלה, ובראשם היו"ר הרב אשר שלומוביץ, המנכ"ל הרב יעקב יוזעף, קמב"צ מנחם אינדיג, סמנכ"ל חיים ברגמן, מנהל סניף הצלה בלוד שמוליק לויסון ונציגי מד"א סג"מ מרחב איילון זיו קליינברט, סג"מ מרחב איילון רמי מאושר, סג"מ מרחב איילון עודד שינקמן ומ"מ אחראי מתנדבים מרחב איילון טל פלג.

החובשים החדשים שסיימו את הקורס בהצלחה, קיבלו בטקס הסיום תיק הכולל ציוד אישי מציל חיים לצד מכשיר קשר, מדים ואפוד הצלה. קמב"צ הצלה מנחם אינדיג איחל למתנדבים החדשים את ברכת הדרך וציין כי הנהלת הארגון תעמוד לימינם בכל מה שיצטרכו למען הצלת החיים.

שמוליק לויסון אחראי סניף הצלה בלוד הודה לכל המסייעים ואמר כי "המתנדבים והכוננים בסניף לוד, לא נחים לרגע. תושבי שכונת אחיסמך, זכו עכשיו ב20 מתנדבים חדשים שיסייעו בהצלת חיים בשכונה ובאיזור כולו. בשם תושבי השכונה אני מודה להנהלת הצלה על הדחיפה והסיוע בקיום הקורס, תודות גם לסגן מנהל מרחב איילון במד"א מר רמי מאושר ולמ"מ אחראי מתנדבים במרחב איילון מר טל פלג על הסיוע הרב בכל השנה ובפרט בקיום הקורס".

יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ בירך את המסיימים ואמר "בימים אלה, בהם כל הארץ היא חזית, ניצבים מתנדבי הצלה במסירות אין קץ ומסייעים להצלת חיים בכל הארץ. מתחילת המלחמה ידיהם של הכוננים והחובשים עמוסות בפעילות בכל חלקי הארץ. הקבוצה החדשה מהווה תוספת חשובה לפעילות הצלת חיים במיוחד בעת הזאת".

מנכ"ל הצלה הרב יעקב יוזעף הודה לקמב"צ הצלה מנחם אינדיג ולאחראי הסניף שמוליק לויסון על השתדלותם הרבה לקיום הקורס ובישר כי לאור הביקוש הרב, יפתח קורס נוסף בשכונה כבר בזמן הקרוב.