מור גבאי סויד ז"ל הייתה בת יחידה לאם חד הורית, מלכה סויד. מור נרצחה בשבת השחורה בדרכה הביתה מזיקים לנתיבות, עיר מגוריה, והייתה בת 30 במותה. חברתה מהצבא, נוה גדג', סיפרה ל"מעריב" על מור ועל השיר שהוציא לזכרה.

"השיר 'שייכת לכולם' הוא שיר שעומד מאחוריו סיפור", מספר גדג'. "היא הייתה חברה יקרה וקרובה מהשירות הצבאי שלי. היינו יחד בצוות במספר מחזורי פיקוד טירונים בחוות השומר. עבר עשור מאז השירות הצבאי שלנו יחד ועדיין המשכנו להיות בקשר בזכות המוסיקה. היא הייתה שולחת לי טקסים מדהימים שהיא הייתה כותבת, במטרה שאני אלחין ואבצע אותם. בשיחות שלנו לא פעם היא הייתה אומרת, שהיא חולמת שלמילים שהיא כותבת יחוברו מנגינות שיהפכו לשירים שאנשים ישירו".

כאמור, מור נרצחה בדרך דרכה הביתה מזיקים לנתיבות, לבית אמה באותה שבת שחרוה, ב-7.10.23. מספר ימים חשבו כי היא חטופה. "איך שנודע שהיא נרצחה, נכנסתי להתכתבות הוואסאפ שלנו ולקחתי את הטקסט הראשון שראיתי שהיא שלחה. היא קראה לו: 'אתה שייך לכולם'", סיפר גדג', "זה היה טקסט פרידה מאהובה".

"התיישבתי לקחתי את הגיטרה וממש בכמה דקות יצא הלחן, הרגשתי שזה הגיע אליי ממקום שאני בעצמי לא ידעתי להסביר. כל כך רציתי שהיא תהיה ליידי שאני עובדת על הלחן, כמו שתכננו בהתכתבות בוואסאפ, שנישב על זה ביחד. העליתי את הסקיצה של השיר לרשתות ומשם השיר התגלגל והופק עם צוות של מוזיקאים מדהימים שכל אחד נתן מהכישרון שלו לשיר של מורי. ביחד החלטנו לשנות את השיר ללשון נקבה".

"ובלי לשים לב השיר הזה הפך לשיר פרידה שאנחנו בעצם שרים לה", סיכמה בעצב. "נפרדים ממנה עם המילים שהיא בעצמה כתבה. היה לי חשוב להנציח ולהשאיר את מור איתנו, גם אם זה לא פיזי השיר הזה הוא חלק ממנה. מורי הייתה מלאך מלא באור ושימחה, שאהוב ואוהב את הבריות. יהי זכרה ברוך".