שמעון בוקאני, בן 60 מבאר שבע, הוא חולה אונקולוגי שלב 4 ומשותק בשתי הרגליים בעקבות מלחמת לבנון הראשונה. שמעון נוסע באופן קבוע בקו 8 של "דן באר שבע": "אני נוסע הרבה לבית חולים סורוקה לטיפולים כימותרפיים", מספר שמעון. "לפני כמה ימים נסעתי באוטובוס ביחד עם המלווה שלי ולא הרגשתי טוב לאחר הטיפולים, נפל לי הרב- קו ונפלתי בתוך האוטובוס. עדי כהן המבקרת המקסימה שהייתה על האוטובוס ישר ניגשה לעזור לי, הרימה אותי, לא נרתעה מזה שהקאתי, שטפה לי את הפנים ונתנה לי מים. היא דאגה לי וירדה איתי גם מהאוטובוס שהגענו לתחנה והמשיכה לטפל בי", משתף שמעון בהתרגשות.

"האוטובוס היה מלא וכל הנוסעים לא נשארו אדישים לסיטואציה ומחאו כפיים. זה לא ברור מאליו שבן אדם שלובש מדים, שלפעמים נראה קשוח, מתגלה כאנושי ועוזר לזולת. היא התנהגה בצורה נפלאה והייתה סבלנית, אפילו בסרטים לא רואים דברים כאלה ואני בהחלט חושב שמגיע לה ציון לשבח ותעודת הוקרה". מוסיף שמעון.

"אני נתקל באנשים רבים שלא מדברים בכבוד למבקרים וחשוב לציין שהם עושים את עבודתם כמו שצריך ודואגים לנוסעים". מציין שמעון. "זה נכון, אנשים רואים את המדים בצורה קשוחה" מסכימה עדי כהן המבקרת, בת 34 מבאר שבע. "יש ימים יותר קשים ויש יותר קלים כמו בכל עבודה, אבל אני מאוד אוהבת את העבודה שלי ומרגישה סיפוק אדיר כשאני קמה בבוקר. זה ברור לי מאליו, אני עוזרת לכל מי שצריך עזרה. כשראיתי את שמעון ישר ניגשתי אליו ובעצמי מאוד התרגשתי, היה לי חשוב לדאוג לו ולבדוק שהכול בסדר גם לאחר הנסיעה. לפני כמה חודשים הייתה ילדה שלא הרגישה טוב כי הייתה לה ירידת סוכר וגם באתי לעזרתה. אני חושבת שכשעובדים עם ציבור צריכים לעזור וזה חלק ממי שאני".

היום נפגשו השניים ושמעון הודה מקרב לב לעדי על העזרה.