קבוצת חיילים מתנדבים, כולם בעלי צרכים מיוחדים שמשרתים בלהקת "גדולים במדים", מופיעים מדי יום מאז 7 באוקטובר בבסיסים, במלונות של מפונים ובבתי חולים כדי להרים את המורל.

בשיחה בלעדית למעריב ראש הלהקה עידו דקל שבעבר היה מפקד להקת חייל האוויר סיפר ש"מאז 7 לאוקטובר הלהקה הגדיל הפעילות ומופיעים כמאט כל יום בבסיס אחר ובבתי חולים לפצועים ומלונות למפונים, לפני ה7 לאוקטובר היינו מופיעים בטקסים רשמים לפני הרמטכ"ל ועוד  עשינו כלהקה כ700 הופעות בסה"כ עם מה7 לאוקטובר זה כמה עשרות של הופעות ובעצם ההגדרה של הופעות שלנו השתנה מהופעות והצגות רק בטקסים כיום מופיעים גם בגדודים, לחיילים שיוצאים מעזה למתנדבים מחו"ל שבאים לחקלאות ועוד. התגובות שאנו מקבלים שאנו מחזקים אותם בתקופה הזאת מלא משתמשים במילה פרופורציות שכרגע שרואים אותם הם רואים שהכל אפשרי ושאי אפשר לעצור אף אחד מכל דבר , זה גם מעלה מודעות שאנשים עם מוגבלות מסוגלים לכל דבר, חברי הלהקה מאוד רוצים להופיע ולחזק את האנשים אני רואה זה הגדיל הביטחון העצמי שלהם הם השתנו לטובה , גם שומע אותו דבר מהמשפחות שלהם שרואים השינוי אצלם".

עידו מספר שנכנס לזה כשהיה מפקד להקת חיל האוויר ושאלו אותו להכניס חיילים עם מוגבלות ללהקה הוא ראה השינוי שזה נתן לחיילים שלו אז כשהשתחרר מהצבא רצה להכפיל ולהכפיל אז כשהגיע ההזדמנות בגיבורים במדים לקח את זה לעשות השינוי במדינה: "חשוב לי שאנשים ידעו שאפילו אם קבלתם פטור מהצבא בגלל מוגבלויות אפשר להיות בלהקה בצה"ל בהתנדבות ולהראות השינויים, לשבור התקרה".

עדי יהודה, חבר בלהקה, מסר: "החוויה שלי בלהקה היא מרגשת ומשמעותית מאוד! מאוד מרגש לבוא ולהופיע ביחידות אשר משלבות בבסיס שלהם חיילים עם מוגבלויות ולראות כמה הם תורמים ומשמעותיים בבסיס! כשאני מסתכלת מההופעה על כל החיילים ורואה את השמחה שלהם, אין יותר מרגש מזה!".