העיתונאי פלד ארבלי מונה לתפקיד כתב הדרום של מעריב. ארבלי יצטרף לצוות הכתבים והכותבים המתרחב ויסקר את האירועים, הפעילויות והנושאים הקשורים לאזור הדרום בפלטפורמות השונות של מעריב, בדיגיטל ובפרינט.

פלד לקח חלק בסיקור אזור הדרום במשך שלוש השנים האחרונות במסגרת עבודתו ברדיו דרום, ככתב וכמפיק. במהלך עשייתו התקשורתית עד כה התעמק באירועים מקומיים בנושאים הציבוריים והפוליטיים הרלוונטיים לאזור, פירסם עשרות כתבות במטרה לשקף באופן מהימן את חיי המעשה והרוח של תושבי הדרום, להציף את מצוקות האזור ולהפנות את תשומת הלב הארצית לנעשה בנגב. 

במקביל לעבודתו העיתונאית והחדשותית ברדיו דרום עסק פלד גם בתחום תקשורת הספורט. ארבלי הוא לוחם במילואים בחטיבה 551 ולאחרונה סיים השתתפות מבצעית ארוכה ברצועת עזה.

גולן בר יוסף, העורך הראשי של מעריב, אמר: "מעריב שם את הדרום במרכז, והצטרפותו של פלד היא חיזוק משמעותי וחשוב למערכת הגדלה והמתחזקת שלנו. האתגרים בפניהם עומדים ויעמדו תושבי הדרום בעקבות המלחמה הם עצומים, ואנחנו נהיה עבורם לבית חם, לטובת אזרחי ישראל כולם".

רם לירן, ראש מערכת החדשות ועורך מעריב אונליין, אמר: "הצטרפותו של פלד היא בשורה חשובה ומרגשת עבורנו, והיא מהווה הוכחה נוספת לחשיבות שאנו מעניקים לסיקור הנעשה באזור הדרום, בשגרה ובוודאי בעת מלחמה. פלד הוא עיתונאי צעיר ומבטיח, ובעזרתו מעריב ימשיך להתחזק ככלי תקשורת מוביל בישראל".