"המועמדים, שכל אחד מהם פעיל קהילתי בהתנדבות, מציגים חזון המבוסס על מחויבות לתושבי השכונות, חיבור לשטח ומודל א-פוליטי ארצי, כאשר הרשימה אינה נתמכת על ידי אף גורם או מפלגה מהזירה הארצית", אומרת נחמה גולדווסר, יו"ר ועד שכונת נחלת יצחק, העומדת בראש רשימת "קול העיר – תושבים למען תושבים", המתמודדת בבחירות למועצת עיריית תל אביב. 

"הרשימה היא רשימת תושבים חדשה, המורכבת מרשימת מועמדים, אשר גדלו והתחנכו בשכונות שונות ברחבי תל אביב-יפו והובילו עשייה חברתית קהילתית נרחבת", הוא מציינת – "המועמדים מציגים חזון המבוסס על מחויבות לתושבי השכונות, חיבור לשטח ומודל א-פוליטי ארצי, כאשר הרשימה אינה נתמכת על ידי אף גורם או מפלגה מהזירה הארצית".

לדבריה, ארבעת המועמדים הראשונים ברשימה זכו באות הוקרה מראש העירייה רון חולדאי – "אות ראש העיר" על התנדבותם בשכונות ופועלם במרוצת השנים.

"'קול העיר' מבקשת להנגיש את מועצת העיר תל אביב-יפו לתושבים שבקצה ולתת שירות כמשרתי ציבור לכל בעיה שצצה בחיי היום-יום של התושבים", היא ציינה עוד – "המטרה המרכזית היא להביא סדר יום חדש למועצת העיר, להביא רוח חדשה למועצה, להפוך את מועצת העיר לזירה שעוסקת בפתרונות גדולים וקטנים בחיי היום-יום של תושבי העיר תל אביב-יפו".

במקום השני ברשימה מדורג אלון לוי ואחריו: מיכל גוט, אפרים קובי (אחיו של רון קובי מטבריה), צליל שוימר ועו"ד מיטל אברמוביץ-אסא.