יריד האופנה והלייף סטייל ABOUT US, של היזמית החברתית קרין לאופר דיין, יתקיים זו השנה ה־11 בין התאריכים 7־9 במרץ. מחר בערב, בפתיחת היריד בבית המכולות בנמל יפו, תתקיים תצוגת אופנה מרגשת בשם "אמהות של לוחמים" ובה כ־20 נשים, אמהות ללוחמי צה"ל ברצועת עזה, שיצעדו על המסלול.

חלק מההכנסות ערב הפתיחה ייתרמו לעמותת עדן – עמותה הפועלת בעוטף עזה והנגב המערבי, התומכת ומשקמת נערות ונשים שעברו טראומה מורכבת, במטרה להטמיע בהן את ההבנה שרק הן יכולות לבנות לעצמן את החיים שהן רוצות בעזרת מודל "עדן" הייחודי שלו הצלחות מוכחות בהשגת יציבות רגשית, הפחתה של התנהגויות פגיעה עצמית ובאחרים, שיקום תחושת הערך העצמי וכן בהגברת המוטיבציה של נשים וצעירות פוסט־טראומתיות להמשיך בחיים יצרניים ופעילים.

"היריד הייחודי מבוסס על התפיסה שלי שחוויית קנייה איכותית חייבת לכלול בתוכה תוכן וערך מוסף, ולכן ABOUT US מביא את הערכים האלה במדויק והוא יריד המאגד בתוכו אופנה ועיצוב משובחים לצד אוכל עשיר, יין טוב ומוזיקה שמרנינה את הלב על מנת לספק לקונה חוויית קנייה מושלמת", מספרת יזמית היריד קרין.

"היריד יציג קולקציות אביב מרעננות של מותגים ומעצבים מקומיים שנבחרו בקפידה מתחומי האופנה, האקססוריז, הביוטי ועיצוב הבית, תוך שימת דגש על תמהיל מדויק בין מעצבים צעירים ומבטיחים למעצבים ותיקים ונחשבים", היא אומרת.