היום (חמישי) התקיים מעמד מרגש ברחבת הכותל המערבי של אמירת ברכת 'הגומל' על ידי רמי דוידיאן וחתנו, אורן לאופר, שחילצו בגבורה עשרות צעירות וצעירים, מהטבח הנורא ב 7/10 במסיבת הנובה, יחד עם ניצולים.

סיפורו המדהים של רמי, אשר בבוקרו של השבעה באוקטובר קיבל שיחה מחבר, שביקש ממנו לחלץ את אחד הצעירים, שהשתתפו במסיבה שהתקיימה באזור. ברוב תושייה נסע רמי לאזור המסיבה, ואז נגלו לנגד עיניו מימדי הזוועה והאסון. אל רמי הצטרף חתנו אורן ושניהם יחד תחת מתקפת טילים וירי מאסיבי של המחבלים, אספו צעירים וצעירות שהתחבאו בצידי הדרכים, ובשטח המסיבה, וחילצו עשרות לאזור מוגן הרחק משטחי הטבח. רמי ואורן הם גיבורים של ממש.

במעמד המרגש היום בכותל המערבי פגשו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב את רמי, אורן והניצולים וליוו אותם במעמד ברכת 'הגומל' ונשאו עימם תפילה להשבת החטופים במהרה, לרפואת הפצועים ולשלום חיילי צה"ל.

רגע השיא של האירוע וסגירת מעגל מרגשת היו, כאשר רמי ואורן יחד עם הניצולים וההורים הנרגשים, חברים ובני משפחותיהם של הניצולים, בירכו את 'ברכת הגומל' ואמרו 'מזמור לתודה' על חייהם שקיבלו במתנה. בסיום המעמד הם סיירו באתרי מנהרות הכותל, ובמיצג החדש 'שער השמיים' שעתיד להיפתח בקרוב לקהל הרחב.