בהגרלת לוטו מספר 3661 מחודש שעבר זכה זוכה יחיד בפרס הראשון במסלול הדאבל לוטו, בסכום של 60 מיליון שקלים חדשים. הזוכה, מתגורר עם אשתו באזור המרכז.

"שנינו שכירים כבר 30 שנה. עובדים בעבודה מסודרת ודי מרוצים מהחיים עצמם", סיפר הזוכה והוסיף בהתרגשות: "למעשה גיליתי שזכיתי יומיים לאחר ההגרלה, אולם הייתי צריך לקחת את הזמן שלי, לעכל, לחשוב, להבין משמעויות, מה קורה מעתה והלאה. ידעתי שאני לא חייב להגיע מייד לבית מפעל הפיס, ושיש לי טווח זמן של שישה חודשים כדי לקבל את הפרס".

הזוכה שיתף את אנשי מפעל הפיס שהוא נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו פעם בחודש, בעיקר כשהפרס הראשון גבוה במיוחד. הזוכה שיחזר: "סיימתי את יום העבודה ועברתי בדרכי הביתה ליד דוכן מפעל הפיס. נחשפתי למודעה עם גובה הפרס ובאופן ספונטני עצרתי ושלחתי טופס דאבל לוטו בן 10 טבלאות בעלות של 60 ₪. לא בחרתי מספרים, נתתי למכונת הלוטומט לבחור עבורי. מסתבר שזו הייתה החלטה הנכונה. כשהזכיין ביקש את התשלום ואמר לי את גובה העלות, הגבתי לו בשובבות: 'בשמחה אשקיע 60 ₪ ואקבל 60 מיליון ₪'. לרגע לא דמיינתי שמשחק המילים שהמצאתי באותו רגע יתגשם באופן מלא, ושאהיה הזוכה היחיד באותה הגרלה".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "נכון שכמעט עבר חודש, אבל עדיין הכל עוד טרי ואני ואשתי עוד בשלב של לעכל ו'להתבשל' על זה. לא החלטנו מה בדיוק נעשה. לא ספרנו לאיש על דבר הזכייה. אנחנו מאוד שומרים בקנאות על הפרטיות שלנו".