לכבוד יום האישה הבינלאומי, מעל 430 חברות מובילות במשק הישראלי רכשו כ־22 אלף זרים צהובים מפרויקט זר תקווה – פרויקט להעלאת וקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים ביוזמת קרן כדר לתרבות, אומנות ומדע מיסודו של ד"ר אברהם כדר ורעייתו מיכל.

אביעד סגל, מנהל קרן כדר: "אנחנו מברכים ומתרגשים על שיתוף הפעולה עם מאות חברות שרכשו את הזרים, ומסייעות למטה המשפחות ולנו לשמור על נושא החטופים בראש סדר היום. הזרים הצהובים מהווים תזכורת קבועה לחטופות ולחטופים בעשרות אלפי בתים ומחזקים את המשפחות במאבקן".

החברות חילקו את הזרים לעובדיהן לרגל יום האישה. באיגרת שצורפה לכל זר נכתב: "השנה יש רק 19 סיבות לציין את יום האישה הבינלאומי: נעמה, ג'ודי, נועה, רומי, ארבל, כרמל, מיה, עדן, ענבר, דורון, לירי, דניאלה, שירי, שני, קרינה, עמית, אגם ועופרה. כל ההישגים שלנו חסרי משמעות כל עוד הנשים הללו עדין מוחזקות בשבי חמאס. מחזירים אותן הביתה עכשיו".

כל ההכנסות מועברות ישירות למטה משפחות החטופים, כשקרן כדר מובילה את המיזם בשיתוף עם אנשי מטה המשפחות. ד"ר אברהם כדר (72) הוא רופא, שהגה והוביל את חברת בריינפופ האמריקאית (שנמכרה לאחרונה לתאגיד לגו) ומשקיע פעיל בחברות טכנולוגיה ישראליות. בפעילותו הפילנתרופית מתמקד ד"ר כדר בתוכניות בתחום החינוך. הוא ממייסדי תוכנית "חותם" - תוכנית הדגל של משרד החינוך להכשרת צוותי הוראה, ותומך במוסדות אקדמיה ומחקר רבים.