מרינה מלינובסקי בת 30 נמצאה היום (שלישי) ללא רוח חיים בשכונת התקווה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. גופתה אותרה מכוסה בשמיכה כשהיא עם פצעי דקירה ועל פי החשד היא הושלכה בין שני בניינים. 

רכב ממוגן ירי אותר בביתו של עלא אבו לטיף, 5 נעצרו בחשד לזיוף מסמכים
תושב הצפון בן 35 נעצר בביצוע עבירות מין חמורות בבן דודו בן ה-6

פראמדיקית מד"א שרה שיטרית סיפרה: "האישה נמצאה שכובה בסמטה כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות והיא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום". שוטרי תחנת תא"ד יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון פתחו בחקירה ומבצעים איסוף ראיות בזירת האירוע וסריקות נרחבות על מנת לאתר מעורבים. הרקע לאירוע הינו פלילי.

מברור ראשוני עולה בדמות מוכרת למשטרה בהיותה צרכנית סמים וגם עוסקת בזנות, ולא אחת היא הגישה תלונה נגד לקוחות שתקפו אותה ולאחר מכן היא ביטלה אותם. מדי פעם לאחר שהיא סיפקה שירותי מין, דרשה סכומים גדולים יותר והייתה נאבקת מולם. לאור העובדה שגופתה נמצאה ברחוב נבדק לרצח והיא נשלחה לנתיחה.

בתוך כך,  סגן מפקד מחוז ת"א, תנ"צ מאיר אליהו, ומפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיימו הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א. פעולות חקירה מהירות הובילו את שוטרי ימ"ר ת"א לאיתור של חשוד תושב ת"א בן 57, אשר נעצר והובא לחקירה במשרדי היחידה.