מגדל ONE TOWER של החברות רוגובין וקבוצת אקרו זכה בפרס המצוינות (award of excellence) מטעם הארגון הבינלאומי לבניה גבוהה ואורבנית (CTBUH). המגדל זכה בקטגורית האזור של המזרח התיכון ואפריקה, בו מתמודדים מגדלים מרחבי העולם. מגדל המשרדים, שנבנה על השטח המיתולוגי של מפעל דפי זהב במתחם הבורסה ברמת גן, מתנשא לגובה 160 מטרים על פני 35 קומות, ומכיל כ-50,000 מ”ר של משרדים (מעל 5 מרתפי חניה), כאשר כל קומה נפרשת על פני כ-1,500 מ”ר.  

המגדל שתוכנן על ידי משה צור אדריכלים מתאפיין בעיצוב חדשני הכולל שלושה נפחים הנשענים אחד על השני בשיווי משקל עדין ומקנים לו הופעה אייקונית דינמית ומיוחדת. המגדל משמש ברובו למשרדים של חברות מובילות במשק, בהן: מובילאיי, חברת התוכנה f5, חברת הספורטק WSC, חברת חללי העבודה ROOMS ועוד. 

את תכנונו של מגדל ONE TOWER הובילה תפיסת עולם שלוקחת את תחום שביעות רצון העובדים לרמות הגבוהות ביותר, באמצעות 3 אספקטים: קהילה- כחלק מתפיסת השיתופיות המפרה, העובדים במגדל נהנים ממנעד רחב של פעילויות, אזורי עבודה וחשיבה משותפים מפגשי נטוורקינג, קבוצות ריצה וכושר משותפות ועוד. במגדל חלל ייחודי, Wellness Zone, מתקדם ומאובזר המציע לעובדים מגוון רחב של אפשרויות ספורט ומנוחה: חדרי פעילות גופנית ייעודיים, פינות פנאי ומשחק, אזורי טיפולים ומנוחה ואזור מלתחות ומקלחות עם לוקרים. 

חדשנות- אפליקציית FM פרסונלית (Facility Management) דרכה נהנה כל עובד ממגוון שירותי המגדל בלחיצת כפתור: חניה תת-קרקעית משוכללת עם עמדות טעינה חשמליות, מועדון כושר, שירות 360 לרוכבי אופניים וקורקינטים (מעלית ייעודית, עמדת ניפוח, מקלחות, השכרת אופניים), קבלת משלוחים וחבילות מחו”ל, כביסה וגיהוץ מהירים ואיכותיים ועוד. 

סביבתיות- בנוסף לגינה ענקית המשתרעת על שטח של 1,000 מ”ר ומיועדת להנאת העובדים, מגדל ONE TOWER קיבל את תקן LEED הבינלאומי לבנייה ירוקה הודות לזכוכיות כפולות החוסכות באנרגיה, שימוש חוזר במים להשקיית גינות ואלמנטים נוספים בכל רחבי הבניין המפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית ומשתמשים באנרגיה ירוקה.

"עם כל הכבוד לדובאי ומגדליה, מגדל ONE מרמת גן נבחר למגדל החדש היפה ביותר במזרח התיכון ובאפריקה", ציין ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן – "ההשראה לתכנון המגדל, נבעה מהרצון ליצור אייקון מונומנטלי, כזה שיהפוך לאלמנט המזוההה מיידית עם קו הרגיע של העיר רמת גן. יישר כח ליזמים, לאדריכל הפרוייקט, לאגף ההנדסה בראשות מהנדסת העיר סיגל חורש ולאגף לפיתוח כלכלי בראשות חן גינון".