תנועת המושבים בישראל מצדיעה למפוני העוטף וגבול הלבנון במיזם שכל רווחיו יתרמו לתושבים והתושבות של המושבים המפונים. מארז היין ״הצדעה" יוצר על ידי איציק כהן הבעלים והיינן של יקב רמות נפתלי אשר מאז תחילת המלחמה פונו הוא, משפחתו וחבריו מבתיהם. על אף הפינוי, כהן החליט להגיע ליקב בסכנה מיידית על מנת לייצר את סדרת היין - שרווחיה יועברו למושבים המפונים מהצפון ומהדרום. 

מזכ״ל תנועת המושבים, עמית יפרח אמר על השקת היין: ״אנו פועלים לילות כימים למען חיזוק המושבים המפונים מהצפון ומהדרום כאחד. השקנו את יין ׳הצדעה׳ מיקב רמות נפתלי שעל הקו הגבול הצפוני - הן כדי להצדיע למשפחות המפונות מהצפון ומהדרום ולחיילים שעושים לילות כימים כדי לשמור עלינו בתקופה זו - והן כדי להעלות למודעות את החשיבות של בעלי היקבים ועסקי התיירות הכפרית שבימים אלו עומדים ותלויים״, אמר. ״היין מבטא את התעוזה, המצוינות והעשייה הציונית. אנו מאמינים כי היום יותר מתמיד, ראוי שנוקיר את אנשי המושבים המפונים בגבול הלבנון והנגב המערבי - ונתמוך במי שאיבדו את שגרת חייהם״. 

איציק כהן, הבעלים של יקב רמות נפתלי סיפר על ייצור היין תחת אש בגבול הצפון: ״ה-7.10 תפס אותי בבית ברמות נפתלי - סמוך לגבול לבנון . פינו את כל המשפחות במושב לבתי מלון, אך אני החלטתי להישאר בבית במושב הריק - יחד עם כיתת הכוננות וחקלאים בודדים שנשארו. היה לי חשוב להישאר ולשמור על היקב שלי. אנחנו החקלאים בקו העימות וגם בעוטף, שומרים על אדמות המדינה ומספקים את המזון הטרי לאזרחים. המצב הביטחוני לא מרתיע אותי - ולא ניתן לחיזבאללה לנצח אותנו. אני גאה בתנועת המושבים על פרויקט חשוב זה, שכל רווחיו הם תרומה למושבים המפונים בצפון ובדרום״.