הבוקר (רביעי) יצא מסע אופניים לזכרו של אורן גולדין ז"ל, שנרצח בשבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בשבי החמאס. 

את המסע יזמו באגף התפעול והסביבה במועצה האזורית בני שמעון, שם עובד יאיר, אביו של אורן ז"ל, כתברואן מזה כעשרים שנה. 

הרוכבים יצאו היום בשעה 8:30 מבית המועצה האזורית בני שמעון שבצומת קמה, וירכבו בשני מקצים מרכזיים - 8 קילומטרים ו-20 קילומטרים. תתקיים במקביל גם צעדה במקום.

במקום היציאה למסע האופניים התקיים טקס לזכרו של אורן והופעה של סולן להקת פול טראנק גל ניסמן - שאורן אהב במיוחד.

לוקחים חלק במסע האופניים לזכרו של אורן גולדין ז''ל (צילום: פרטי)
לוקחים חלק במסע האופניים לזכרו של אורן גולדין ז''ל (צילום: פרטי)

משפחתו של אורן ז"ל הגיעה במיוחד מארגנטינה לקחת חלק במסע האופניים. מאות תושבים, עובדי המועצה האזורית בני שמעון, חברים ובני משפחה הגיעו לקחת חלק, כמו גם רוכבים מקבוצת הרכיבה של אורן "הדרדסים".

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון אמר: "בימים הקשים האלה אנחנו עומדים לצד חברנו יאיר ומשפחתו, שבנו נרצח על ידי מחבלים בני עוולה בשבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בשבי החמאס. מכאן, במסע אופניים קהילתי עם חברים, עובדי מועצה, תושבים ובני משפחתו של אורן ז״ל, אנחנו קוראים להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו, ומקווים שיאיר חברנו יוכל להביא את בני האהוב לקבורה ראויה בישראל במהרה. מאז השבעה באוקטובר הלב של כולנו קרוע, זה הזמן להיות מאוחדים יחד ולתמוך במשפחות השכולות ובמשפחות החטופים".

יאיר גולדין, אביו של אורן ז"ל שגופתו מוחזקת בעזה: ״תודה לחברים, למשפחה, לרוכבים שהגיעו מכל רחבי הארץ כדי לכבד את אורן. אני רוצה להודות בשם המשפחה לאלה שיזמו וארגנו, זה לא מובן מאליו עבורנו".